17/2/20

Ruta dels Castells Templaris

Hui ruta en bici per a començar bé la setmana.  Igual que ahir, vaig a fer una ruta "remember", d'eixes que fa molt de temps que no faig, quasi dos anys. Els Castells Templaris.
A les 8'15 em pose en marxa, fa un poc de vent. Baixe el Port de l'Olleria i vaig cap a Canals. Pel Camí de la Torreta cap a Alcúdia de Crespins i el seu Polígon Industrial. Pel Camí de Montesa a Anna cap al Castell. Les altres vegades pujava per la Selectiva i em desviava, hui he pujat directe al castell. És més curt però més empinat.

Continue pujant per la Pista Forestal fins a arribar al Corral de Campanilla.

Benicadell i Montcabrer al fons.

Baixe per la pista fins al Castell Encomienda d'Énguera. Tot i que un pedrot m'ha saltat i m'ha pegat a l'espinella.... bufffffffffffff que mal!!!!!!!!!!!!!!

 Continue baixant cap a la Font de Llucena, primer hi ha molt de pedrolo, després està més xula i molt verda.

Continue pel Camí de Llucena fins a Énguera i vaig directe al bar, són les 10'40.

A les 11'10 em torne a posar en marxa. 5'50€ continua sent un esmorzar barat. Agarre el Camí Vell d'Anna fins a la Font de Marzo.... si haguera tingut una toalla, em tire a l'aigua jajajajajaja

Faig un tros per la carretera i després vaig a buscar un camí per no fer tant de tros per la carretera, però arribe a una caseta vallada i ja no puc continuar-lo, així que he hagut de tornar arrere i anar per la carretera uns quilòmetres fins a passar l'encreuament d'Anna. Segur que els fills de putes que tiren tot açò, són els que després no volen que anem per sendes.

Continue pel camí, abans es podia baixar per una senda i passar pel Barranc del Clot del Sastre, però fa anys.... van vallar el camí i no es podia passar. L'altra vegada que vaig estar per ací vaig vorer un camí alternatiu, però hui..... he vist unes rodades de moto desviant-se i baixant al barranc.... si el de la moto pot jo també.... En efecte.... hi ha una altra senda que baixa al barranc.
Torne a eixir al Camí d'Énguera i pel Camí de la Canyadeta fins a Canals. Travesse el poble i per l'antiga carretera a pujar el port. Ja porte quasi 50 km però vaig bé de temps. Puge el port tranquil·lament i arribe al poble just a les 13'00 hores.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada