9/2/20

Fira de l'Embotit Requena

Dissabte vaig anar a Requena en la meua tradicional visita per comprar un poc d'embotit d'allí. Vaig a la gasolinera i talladet ràpit per possar-me en marxa.
Un poc d'autovia i em desvie cap a Enguera i direcció Ayora, un poc de boira al cim però res. Continue cap a Jarafuel on comença de nou la boira i que no vaig soltar fins arribar dalt del Port de la Xirrixana. Una boira perisistent i que em va banyar prou, cosa que va fer que arribara amb la roba banyada i un poc gelat.

Menys mal que al bar s'estava calentet, i mes encara.... quan em van traure l'esmorzar.

Després al Recinte Firal per comprar l'embotit.

Tenia pensat fer una altra ruta tornant a casa i passar per una carretera que no he passat mai.... però tenia que anar a Bocairent prompte i no em donava temps. Així que torne per l'autovia fins Godelleta i cap a Montroi i després de Carlet novament per l'autovia fins arribar a casa.
Dutxa i cap a Bocairent per dinar i vorer l'entrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada