15/2/20

Serra d'Espadà

Tornant d'una ruta en la moto, vaig passar per Artesa a la província de Castelló i vaig vorer un cartell d'esmorzar per a ciclistes i moters..... hui he anat allí.

A les 7'50 em pose en marxa, com sempre que vaig lluny.... autovia i manta per poder esmorzar on vull. Quan arribe a Almenara en la provincia de Castelló pare a fer-me un tallat. Hi havien dos moters allí parlant d'esta zona. Continue fins arribar a Castelló de la Plana i deixe l'autovia. Una carretereta estreta però amb bon asfalt per arribar a l'Embassament de Sitjar, les altres vegades que havia passat per ací no hi havia aigua.

Arribe a Ribesalbes i pegue la volta per a fer la foto.

Continue cap a Onda i de seguida arribe a Artesa, on tenia que esmorzar. Son les 10'05.

No ha estat gens malament l'esmorzar, 7'20€. Encara no eren les 11 quan em pose en marxa. Continue cap a Tales i per l'Embassament d'Onda cap a Veo, Alcudia de Veo, Aín i la seua curva de llaç.

Arribe a Eslida i puge el port. L'altra vegada que vaig passar per ací va ser al revés..... esta vegada millor.... he pujat per la zona d'ombria i he baixat per la de solana.

Baixe a Xovar i m'encamine a Sogorb, on pare a fer un repostatge amb 238 km. Continue cap al Port de Xirivilla..... m'encanta este port es molt divertit.

Baixe cap a Gàtova, per ací l'asfalt es mes roïn. Passe Marines, Olocau.... un altre Marines i li pegue la volta a Llíria per arribar a Vilamarxant, Xest, Montroi i Nordkapp.... perdó.... Carlet.

Torne a agarrar l'autovia per arribar a casa a temps de dinar i 394 km justets. El mapa de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada