1/3/20

Larutadelsesmorzars

Hui res de bici i poca moto, sols per anar a Sueca a esmorzar i tornar. Fa unes setmanes uns xics de Sueca als que seguisc al facebook i que es dediquen (com a oci) a esmorzar bé, van organitzar una kedada per esmorzar i coneixer al personal i allà he anat. Amb una sorpresa molt sabrosa jajajajaja

Haviem quedat a les 10'30, a les 10'15 comencem a entrar al bar. No sé si l'han obert especialment per a la kedada perquè tenia entés que tancaven els diumenges. La taula ja està parada:  mandonguilles d'abaejo, albergínia fregida en mel, papes, cacaus, olives i encurtits.

Hi havien 4 tipus d'entrepans per a triar, com el Ruta ja el vaig provar un dia, hui he triat el Caiman: Tortilla de creïlles amb bacon, pimentó i formatge de cabra.

Després li ha tocat el torn als "cafeses" i cremaets que tenen molt bona pinta amb nata i tot. També uns dolços.

I després ha vingut la sorpresa, jo com ja estava ple.... ejem ejem.... jajajajaja només m'he atrevit amb els més xicotets jajajajaja

M'ha fet una seqüència de fotos per si em rajaba (???)  jajajajaja


Està cruixent i pareix que siga com els gusanitos dels xiquets.... no te mal sabor. Després ha vingut una foto grupal en què dubte que iscam tots.... segons les previsions l'esmorzar era per a 50 persones i erem 67.... TOT UN EXIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Segons han estat comentant hi ha varies plans previstos com fer un esmorzar al mes d'este tipus i intentar eixir al programa de la Resistencia. Amb varies coses de "merchandasing" jo m'he emportat uns adhesius per a la maleta de moto.

Un esmorzar molt cordial de tota la gent. Davant tenia uns xics que han vingut des de Castelló i m'han dit un lloc per esmorzar per allí que el bo d'El Sorri encara no m'ha dit jajajajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada