16/2/20

Romaguera sense pateo

Hui he anat a fer una ruta que feia molt de temps que no havia fet, Romaguera sense pateo. L'última vegada la vaig vorer molt desfeta per les motos, hui pensava que estaria pitjor que aquella vegada agreujada per les pluges.... però tampoc l'he vist molt mes desfeta que aquella vegada.
Vaig per l'Assagador de Bellús cap al poble, abans de baixar el Salido estava així d'espectacular per la boira.

Aprofite la parada per a posar la llum de darrere per a passar per la carretera. Agarre el Camí de la Vereda del Ramat i baixe pel Camí de València, fins a desviar-me pel Camí de Benavent. Comença la pujada bonica, sempre m'ha agradat esta pujada. Pare a la font de La Solana per a beure un poc i menjar alguna cosa abans de la forta pujada de formigó.

És una rampa formigonada del 28%.... però cada any pareix que estiga més empinat jajajajaja Una vegada dalt m'encamine cap a l'inici de la trialera. La creu de Romaguera al fons ha eixit borrosa.

Em menge un parell de barretes.... hui esmorzar de rallyman, em pose les protes i cap abaix. Com ja he dit abans, m'he trobat la senda desfeta per les motos però no pareix que l'aigua ho haja agreujat. Arribe al final i comence a pujar per la senda que enllaça amb la trialera del Cim de Romaguera. Uns xics globerins anaven baixant per allí. Per on baixen els rallymans pugem els endureros jajajajaja
La segona part de la baixada no està tan desfeta.... serà per la gran quantitat de pedrolos que hi han jajajajaja. Baixada Rockandrollera fins a arribar a la via. Vaig cap a l'assut del tauló per vorer si es pot creuar.... l'aigua passa per dalt. Així que pegue la volta i altra vegada per la carretera, almenys ara ja no hi ha boira. Torne a agarrar l'Assagador de Bellús, pel Salido hi havia molta gent, estaven fent algun tipus de reforestació.
Una vegada al poble, a netejar la bici i engreixar i llesta per a demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada