27/1/20

Ermita Sta Anna

Hui com es habitual en la setmana que treballe de nit, aprofite per a eixir en la bici. De pas també he aprofitat per a portar el cotxe a que em canviaren l'oli.... dos pardals d'un tir.
He anat a l'Ermita de Sta Anna que feia mooooooolt de temps que no anava, però abans....
Deixe el cotxe a les 9'00 al taller i comence a pedalejar 10 minuts mes tard, m'encamine cap al polígon i pel Camí de La Granja creue el Riu Canyoles i arribe al poble. Continue fins Rotglà i pel Camí del Port de Càrcer fins el Barranc de l'Aigua i comence a pujar pel Camí del Serrador per la Font d'Ivars.
 Acabe la pujadeta i baixe fins arribar a la Senda del Port de Càrcer, per ací hi havia mes fang del que havia previst.

Continue per la Venta Carbonell fins arribar a Beneixida a esmorzar a les 10'20. Bon lloc per esmorzar entrepà de carn a la brasa per 5€.

A les 11 em torne a posar en marxa, no tenia molt clar per on tornar però si vaig pel costat del riu per a fer mes quilòmetres em trobaré en mes fang i no tinc ganes d'embrutar mes la bici, així que torne per la Venta Carbonell i comence a pujar l'antiga carretera del Port de Càrcer i el Camí de Santa Anna fins arribar a l'Ermita. Bufffffffffffffffffff no recordava lo empinat que està jajajajajaja. Fantàstiques vistes des d'allí dalt. Xàtiva al fons.


Torne a baixar pel Camí de Sta Anna fins arribar a la Llosa de Ranes, continue pel Camí de la Llosa cap a La Granja i novament torne a creuar el Riu Canyoles per arribar al polígon a les 12'45 i 33 km. Arreplegue el cotxe i cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada