25/1/20

Pla de Corrals - Senda del Bou

L'altre dia em va passar Carlos un tros de la ruta que va fer per Quatretonda, va passar per una zona que no conec així que hui.... Tenia dos opcions, anar fins Quatretonda i enganxar el track, o anar a Pla de Corrals al revés i després enganxar el track. Esta segona opció es la que he fet.
A les 8'10 em pose en marxa, entre que encara no s'havia fet del tot de dia, la boira i les ulleres.... no veia un pijo així que me les he llevat per vorer algo. Pel Salido es veia molt bé la boira.

 Feia molts anys que no veia aigua per ací, el pi encara aguanta.... AHÍ DUR!!!!

Arribe a Bellús, estan soltant aigua i passa per damunt de l'assut. Cosa que normalment no passa..... hui no es podria haver baixat la trialera.

Vaig per la senda fins arribar al pont que creua el riu baix del Molí de Guarner. Sempre que fa una ploguda forta o rebenta.... es millor arreglar-ho 50 vegades o una ben feta?????

Arribe a Alboi i Genovés, continue pel Camí de Barxeta fins arribar a Pla de Corrals i directe al bar, son les 10'05. El Porquet.... tomaca, pernil, entreverat i allioli.

Cacaus, amanida, entrepà, beguda i tallat 6€. Acceptable. Quan he eixit del bar arribava Benito i companyia. A les 10'50 em pose en marxa per la pista del Barranc de l'Avenc. Faig un tros de senda que sempre que passe em quede amb ganes de fer i torne a eixir a la pista fins arribar a l'Àrea Recreativa del Pla dels  Engolidors i es quan em desvie per enganxar el track i anar a fer la Senda del Bou. Pensava que l'havia fet en Benito però no.... per ací no he passat mai. Camí  i barranc tot es el mateix.

Després ve una senda cap amunt, no està molt empinat però hi han escalons i està banyat i tinc que empentar quasi tot el temps. També em trobe amb dos arbres que han caigut i tinc que rodejar-los amb molta malesa. Arribe a un corral en runes i em pose les protes. Primer ve un tram de puja-baixa fins que arribe a un altre corral i ja ve la baixada realment.

Està bé però es curta, arribe al Barranc del Povet i toca pujar per una pista que després de les pluges s'ha convertit en una trialera i tinc que empentar la bici fins arribar a unes casetes i baixe per un camí formigonat. La veritat es que la baixada es curta per a tot el que he empentat. Este tram es molt millorable per la quantitat de encreuaments que he vist.
Arribe a Quatretonda i vaig a buscar una font per agarrar aigua. Està castigat cara a la paret jajajajaja

Continue pel Camí de Torrella i creue el seu Barranc. Mai havia vist per ací tanta aigua.... i SI.... està gelada jajajajaja

Continue per l'Assagador del Corral Vell fins Benigànim i Bellús. Per ací m'ha fet una cosa rara el GPS, s'ha quedat bloquejat, ja es la segona vegada que em passa. Arribe al poble sobre les 14'15.... prou tard, els quilòmetres no els se exacte.... però sobre 60

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada