22/1/20

Nevada Gener

El dilluns es va pegar una bona nevada a Bocairent. A l'Olleria va nevar molt poquet al poble i no va quallar, a la serra un poc mes i si que va quallar però no es podia eixir perquè no parava de ploure i feia molt de vent. El dimarts no vaig poder anar a Bocairent i a l'Olleria ja no quedava res. Així que hui.....

Després de dinar carregue trastos i cap a Bocairent, a les 15'30 començava a pedalejar. El port estava tallat..... vaig pujant per ací fins on puga i després ja vorem. No puc fer una foto amb vistes de Bocairent nevat per que comença a haver boira. La meua sorpresa era la quantitat de cotxes que pujaven. Fins arribar a l'entrador del Mas de Reiner, estaven els operaris de carreteres i no deixaven passar.

 En això que veig un ciclista que ve cap ací..... vaig a dir-li que no deixen passar.... OSTI TU!!!!!!!!!!!!!!!! Si es el meu germà jajajajajaja

Intentem anar pel Camí de Guilella.... però no es pot passar.... hi ha massa neu i et quedes estacat. Així que el meu germà se'n va. Jo em quede una estona fent-me fotos i xarrant amb l'operari de les carreteres.


Finalment me'n baixe altra vegada per la carretera fins arribar al polígon. Ara està ple de "domingueros" jugant a la neu. Continue un poc pel polígon i vaig per damunt de la vorera, així rode un poc per damunt de la neu fins arribar a l'ultima rodona. Comença a ploure, pegue la volta i me'n torne. Així evacuen els bancals.

Arribe al cotxe i cap a casa, ni m'he donat conter del temps o km que he fet, però poc. Directe a la gasolinera a pegar-li un "mangueraso" i a deixar a punt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada