14/7/19

Puertas del infierno, Playa Cañamares, Chorreras del Cabriel

Ahir peaso rutaka, a les "Puertas del Infierno" però per arribar ahí encara queda molt.

Em va tocar matinar, i com em passa tantes vegades que me'n vaig.... abans de que sone el despertador ja estic alçat.
A les 6'15 eixia de la gasolinera, està lluny i per a que condisca un poc.... hi ha que fer autovia. Així que fins Utiel per autovia, arribant a Requena comença a xispejar però es poca cosa. A Utiel parada per a fer-me un tallat i continue.

Al poc d'eixir comença a xispejar de nou, arribant a Sinarques plou tant que estic apunt de parar perquè no he agarrat l'impermeable però ja m'he fet el tallat i només es un núvol, així que continue. Al poc deixa de ploure i canvie de província.

Arribe a Landete i pare a fer el primer repostatge, el de la gasolinera em diu que per ací no ha plogut gens. Continue cap a Cañete, Huerta del Marquesado, Laguna del Marquesado i Valdemeca on pare a esmorzar. Son les 9'30 però porte despert des de les 5.
Zarajos, morteruelo i ajoarriero.... estava molt bo però 17 € es massa car per a un esmorzar. Em va sobrar, del que es veu a la foto.... podríem haver esmorzat dos jajajajaja

Reprenc la marxa cap a Tragacete, passant molt aprop del Naixement del Rio Cuervo i arribe a Lagunaseca, per a vorer les carreres de SBK jajajajajaja

Em torne a posar en marxa i passe per un lloc molt xulo. La carretera es desdobla per a evitar un penyot i passes per baix d'un altre.

Arribe a un altre poble, Sta. María del Val i pare per a fer una foto, les vistes xulíssimes.

Una altra paradeta, a l'heliport de Poyatos.

Tota la carretera es espectacular pel costat del Riu Escabas, comença a xispejar de nou cauenlamarsalà que no em podré banyar!!!!... però al poc comença a fer calor. Passe Fuertescusa i arribe a les Portes de l'Infern

Passe.... pegue la volta... torne a passar.... torne a pegar la volta i torne a passar fins arribar a la Playa de Cañamares. Una zona de bany arreglada on l'aigua pareix estancada perquè no te corrent.

L'anterior vegada que vaig passar no sabia que estava, hui si.

Son cap a les 13'30 quan em torne a posar en marxa, vaig cap a La Frontera na nara na na na na na na i puge al Cristo de San Isidro..... cauen la mar que empinat i amb terra solta, no puge dalt de tot que pot eixir una foto molt cara.

Arribe a Cuenca, faig el segon repostatge i vaig a dinar. Passe per davant d'un bar que em pareix que vaig estar una vegada amb Julio i les dones però com no estic segur de si es el mateix vaig a un altre. Ja passa de les 14 hores i fa calor.

Molta calor....

Codillo al forn

Flan amb ressolí i gelat

Em torne a posar en marxa i vaig mal.... estic amodorrant-me, fins i tot he pegat dos becades així que tinc parar.... o m'espabile o pegue una siesta.... pare a l'heliport de Cardenete i em despeje.

Continue ja molt millor, el baixar de la moto i caminar un poc m'ha vingut molt bé. En Cardenete em desvie i vaig pel costat del Riu Guadazaón.

La carretera es molt entretenguda.... sobretot per les juntes de goma que patinen molt. Arribe a una altra zona de bany, que l'altra vegada tampoc sabia que estaven. Las Chorreras del Cabriel.

Enguany si.

La llàstima es que si aparques a la zona d'estacionament son 5 € (també es pot aparcar gratis a la vora de la carretera) i que tens mes de 10 minuts fins que arribes al riu per a poder banyar-te. L'avantatge es que quan arribes a la moto ja estas sec jajajajajaja
Em torne a posar en marxa i com fa molta calor..... quan arribe a Enguídanos pare al primer bar que veig per a fer-me un refresc.

Em torne a posar en marxa, una vegada arribe a Campillo de Altobuey em pare a l'ombra i mire.... si continue ruta vaig cap a Minglanilla, Alcalà del Jucar, Aiora i Enguera i arribe a casa quasi a les 21'30.... si quan arribe a Minglanilla agarre l'autovia arribe a casa a les 20'15..... blanc i en botella ORXATA!!!!!
En Minglanilla agarre l'autovia, prop de Requena pare a fer el tercer repostatge i un refresc i continue arribant a casa a les.... i amb quilòmetres....

Primer passe per la gasolinera per a pegar-li una manguerà que està molt bruta de la pluja del matí. El mapa de la ruta.

Bona ruta, uns paisatges espectaculars, carreteres xules (excepte la de Huerta del Marquesado), bons menjars, zones de banys.... PERFECTA!!!! Ací la resta de fotos.  https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10157146761921138&type=3

El vídeo. https://youtu.be/K56UewWEBy4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada