22/7/19

Beneixida-Port de Càrcer nou

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, he eixit amb la bici. Però com ja em va passar una vegada a Enduroland amb Carlos.... la càmera de fotos ha fet de les seues.... voldrà jubilar-se????
A les 7 del matí em pose en marxa, fa una frescoreta de categoria, fins i tot està núvol i he estat dubtant si tornar a casa i agarrar l'impermeable, al final dic.... me la jugue.... DOBLE O NADA!!!!
Vaig cap a La Gaveta i baixe el port, agarre el Camí de la Palla i continue cap al Polígon de Novetlè. Continue cap a Vallés i pare a fer la primera foto d'unes bicis de lloguer.... no em deixa fer la foto.... la càmera diu que memòria insuficient.... tinc unes poques fotos a la targeta, ni de conya està plena.... borre un parell de fotos i ja em deixa fer-la.... curiós que a un poble tan xicotet tinguen bicis d'estes i a pobles mes grans no.
Continue cap al Molí de Santandreu.... em creue amb dos persones..... OSTI TU!!!!! Si es " 10 mil, 11 mil, 12 mil.... 2 milions de peles".... però ixe no tendria que estar tancat??? Arribe a la Granja de la Costera i continue cap a la Llosa de Ranes pel Camí del Garç. Una vegada al poble comence a fer la pujada de l'Ermita de Sta. Anna. Abans d'arribar em desvie per fer la baixada i arribar a l'antiga carretera del Port de Càrcer.... el vell. El baixe i arribe al poble, directe al bar.... son les 9'10, bona hora per esmorzar jajajajajaja

Tenien les brases enceses així que m'he demanat un entrepà d'entreverat, mes beguda, mes amanida, mes cacaus, mes cafè..... 5€!!!!! Encara que estiga lluny només pel preu ja mereix la pena vindre.... bé... la cambrera també està molt apanyà.
A les 9'40 em pose en marxa de nou... en eixe moment em done conter que el track que porte carregat va cap a Castelló de la Ribera.... no tinc ganes d'anar cap allí.... pues vaig a investigar la senda que puja pel Port de Càrcer.... el nou.....
Comence a pujar.... està prou empinat algun tros es pot pedalejar i altres hi ha que empentar un poc.... per ací no serà millor per a baixar???? Pare a fer una foto i no em deixa fer-la per memòria insuficient, borre una foto i ja puc fer-la. Un poc mes avant pare per a fer una altra foto on es veu l'autovia i jo per dalt de la muntanya.... no em deixa fer la foto pel mateix motiu d'abans però les fotos que vaig fent si que estan guardades. Arribe a un lloc que fa una lleugera baixada, es molt estret i la mini-senda està inclinada cap al barranc.... definitivament millor vindre per ací al revés.
Arribe a una pista i comença a pujar. Al poc fa una lleugera baixada i arribe a un encreuament. Hi ha un xic passejant un gos i li pregunte.... si vas per allí vas a la Llosa i si vas per ací cap a Rotglà... per ací, moltes gràcies. Arribe a una font, la Font d'Ivars.... sempre es important saber on hi han fonts, i mes en estiu. Torne a fer la foto amb el mateix resultat d'abans.... però tinc les fotos que he fet hui.
Ja està fent calor i clave el cap baix del xorret d'aigua. Continue pel Camí del Port de Càrcer fins arribar a Rotglà. Un poc de carretera i arribe a la Granja de la Costera. Ara només tinc que desfer el camí que he fet este matí. Continue cap a Vallés, el polígon de Novetlè i a pujar el port.
Ja son les 11'30 quan comence a pujar i la calor ja es mes que patent... em quede sense aigua i em costa molt pujar, però ja falta poc per arribar a casa. Un poc abans de les 12 he arribat amb 57 km a les cames.
Em pose a descarregar les fotos.... i no hi ha cap foto.... com que no???? si jo veia les fotos que anava fent i triava les que borraba.... on collons estan??? Ho he provat de varies maneres i res de res.... ninguna foto que he fet hui està guardada.... després de dutxar-me i anar a comprar el pa he rebut la inspiració divina.... i siiiiiiiiii???? he llevat la targeta de memòria de la càmera i la torne a enxufar a l'ordinador sense targeta i..... TAXAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN
estan guardades les fotos que he fet hui a la memòria interna.... ni puta idea de que tinguera memòria interna.
Primera foto, bicis de lloguer a Vallés.

Fotos pujant per la senda del Port de Càrcer.....
Primera foto, per ací es pot anar pedalejant.

Fotos on es veu la carretera


Font d'Ivars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada