4/2/19

l'Arrel

El dissabte no em donava temps a fer tota la ruta completa així que vaig decidir tornar de d'Agres a Bocairent en la bici per arribar mes prompte. Hui he anat per arreplegar la bici i "de passo canyasso".
He arribat passades les 8'15, els cotxes totalment blancs i 0ºC al marcador. Vaig a ca els meus pares i a les 8'30 em pose en marxa. Baixe per l'Ermita de Sant Joan quan estaven posant les cadires al carrer per a la missa. Continue cap a la Font d'En Ferrís i per la via cap al polígon. Puge a la serra per la carretera per retallar un poc de temps. Vaig sentint les bandes de música.

Una vegada dalt del Port, continue per la Senda dels Cavalls esquivant les rames que han deixat per la tala de pins fins arribar a l'Ermita de Sta Barbara.

Continue cap a l'inici de la trialera.... estar sentat al sol posant-me les protes i sentir les bandes de música desfilant a Bocairent no te preu.
 El primer tram es el mes planet

Després es mes empinat, amb Bocairent al fons

Una vegada baix, em desvie cap a les Alqueries per allargar-ho un poc. Una vegada al poliesportiu i em dirigisc cap al poble. Puge a l'Esglesia i baixe del Carrer Cantereria al Carrer Mossèn Hilari per l'antic portal. Torne a pujar i ja vaig a ca els meus pares per acabar la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada