10/2/19

Mostra de l'Embotit Requena

Hui la tradicional ruta amb la moto per anar a la Mostra de l'Embotit de Requena i comprar provisions.

A les 8'00 del matí després d'un cafenet em pose en marxa. No fa fred al poble, un poc mes quan baixe el port però res preocupant, i menys amb el jupetí calefactable. Un poc d'autovia i cap a Énguera, per la zona dels molins molt de vent.... que raro. Arribe a Aiora i pare el jupetí que no fa fred.

Continue la marxa després de les fotos i abans d'arribar a Cofrents torne a parar per enxufar el jupetí.... fred el que es diu fred no fa.... però el jupetí va de perles. Que ben gastats que estan els diners quan estan ben gastats.
Arribe a El Pontón a les 9'40... em diu la dona que tinc que esperar-me que estan obrint. Cap problema jajajajaja
 

La veritat es que mentre he enxufat el telèfon i he estat mirant els missatges m'han portat l'esmorzar.... tampoc he esperat tant.

A les 10'15 ja estava esmorzat, que sempre tinga que esperar-me "tant de temps" jajajajaja Em pose en marxa quan comencen a parar motos davant del bar, en 2 minuts en Requena i a comprar les provisions.
Llonganisses en bolets, llonganisses en formatge blau, xoriç al cava, sobrassada de taronja, salxitxó amb nous,  2 salxitxó amb pipes i un bollo mediano.

Ràpidament em torne a posar en marxa. Ara vaig cap a Xera i Sot de Xera on anava un loco davant de mi amb un Citroen Xsara traçant les revoltes pels dos carrils.... no m'atrevia a adelantar-lo tot i que anava espaiet. Fins que no hem arribat a una recta ampla no m'he atrevit.... MENUT FILL DE PUTA!!!!  Mai hi ha un policia quan fa falta.
Continue cap a Bugarra, Pedralba i pare a Xest per a fer un repostatge. Continue cap a Montroi i abans d'arribar a Carlet em desvie per a no passar per dins del poble i eixir a l'autovia. He arribat a casa un poc mes tard del previst. El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada