9/2/19

Tr Andalusa + Tr Pedrera Carbonera

Anit vaig treballar i este matí quan m'he alçat he eixit en la bici. Carlos venia amb uns xics d'Alcoi a fer una ruta per Bellús i esmorzaven a el Genovés, així que cap allí he anat.
He eixit a les 10'20 i per l'Assagador de Bellús cap allí, continue per la Senda de la Cova Negra cap al Molí de Guarner, la Xopà d'Alboi, Alboi i el Genovés. Arribe allí a les 11'10.... 50 minuts.
Carlos fa poc que ha arribat però ja te l'entrepà a la taula, jo no tinc fam així que decidisc menjar una barreta i continuar mentre els altres esmorzen i faig uns pocs quilòmetres mes.
Continue pel Camí de la Senda Ampla i faig un tros de carretera fins que arribe a la pista del Collado del Manzano.

Puge fins l'inici de la Trialera Andalusa i com encara no venen els altres intente pujar a la creu però hi ha una senda i no tinc ganes d'espentar la bici així que decidisc pujar fins la Pedrera, amb la creu al fons. 

Mira.... ja que estic ací.... vaig a vorer la senda que baixa. Com estic veient la pista en quan veja pujar als altres pegue la volta. Arribe fins ací...

... te bona pinta la senda.... com no els veig pujar encara decidisc baixar.... i quan porte uns metres em crida Carlos que ja estan a l'inici de la trialera.... OSTRES!!!!! No els he vist pujar.... no se si tardaré menys temps en arribar si torne cap arrere o si la baixe.... però ja que estic ací.... millor baixar.
Es una trialera amb molta pendent... anava sentat damunt la roda de darrere yihaaaaaaaaaaaaaa. Llevat d'un tram que no es ciclable.... i d'un altre que millor no ciclar-lo per l'ostió que em puc pegar degut a la fooooooorta pendent i les revoltes la resta està xulo, també he vist una altra senda.
Arribe a la pista del Collado Manzano i comence a pujar de nou, esta vegada una mica mes rapit. Una vegada arribe dalt em diuen uns senderistes que em porten 5 minuts.... jo crec que un poc mes. Em pose bé les protes i comence a baixar l'Andalusa.... he baixat des del principi i llevat d'un tram que està molt trencat la resta ho he fet tot i a bon ritme.... quan estic apunt d'arribar baix els veig i Carlos m'espera per pujar cap a l'inici de l'altra trialera.

Protes i cap abaix. Vaig adelantant a uns quants i pare per adelantar a un altre i de sobte.... Neymar. Quan he arrancat s'ha clavat la roda en un clot i me'n he anat de cap. M'he apollat a les mans i m'he fet un poc de mal. Continue baixant i avance a uns quants mes fins arribar a la via. Estic esperant però els altres no venen.... hi ha un que ha caigut abans d'arribar al pontet... ell i la bici.... no es el primer. Es un tram moooooolt estret i la gent que no ho coneix te mes probabilitats de patir la caiguda. Per sort no ha sigut res. Quina foto mes xula que m'ha fet Carlos baixant les escales finals de la Trialera d'Alboi, moltes gràcies.

Continuem per la vora del riu fins arribar al Molí de Guarner.
Continuem per l'Estret de les Aigües fins arribar a Bellús, son les 14 hores i Carlos s'oferix per arrimar-me fins el poble així m'evite una horeta de pedalejar.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada