5/7/18

Ruteta amb bany

L'any passat ja vaig vorer una quadrilla de xiquets banyant-se allí. Hui he anat preparat per a l'ocasió.
Primer vaig cap a la Gaveta, baixe el port i pel Camí la Palla cap a Novetlè. Allí agarre el Camí la Bola fins Xàtiva i allí la Senda de la Cova Negra.
Al ratet arribe al Molí de Guarner i vaig cap on estaven els xiquets l'altra vegada. Hui també en hi havien una quadrilla. Em diuen que em tire cap a la dreta perquè si em tire cap a l'esquerre la corrent em portarà cap a les pedres. Si hoooooooooooooooooooooooo me.... jo vaig a tirar-me des d'ací dalt.

Ells tenen 30 anys menys que jo jajajajajaja. He baixat fins arribar a l'aigua i es veritat..... la corrent el porta cap a les pedres. La veritat es que em pareix perillós per a uns xiquets.
Després d'un breu bany, continue cap a Bellús i per l'Assagador de Bellús i el Camí de la Garrofera cap a casa on he arribat amb 36 km i mes fresc que si haguera fet la ruta "nonstop".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada