8/7/18

Hoz de Beteta-Portes de l'Infern-Congost Priego-Llacunes de Colors

Ahir bona ruta en moto, es una de les rutes que sempre tinc en ment i preparades, al final ha caigut. A les 6'20 sona el despertador i a les 7'05 em pose en marxa. El primer objectiu es anar a esmorzar a Huerta del Marquesado, Conca. Vaig passar una vegada i vaig vorer un cartell d'Esmorzars Moters i cap allí vaig. Com està lluny i no vull matinar mes, hi ha que anar per autovia fins Utiel. A Sinarques pare a fer-me un tallat a una gasolinera i arriba un moter que havia passat quan estava fent una foto a una Casa de Postes arribant a Requena i estem una estona xarrant. Pare a Landete per a fer el primer repostatge amb 200 km, igual que l'altra vegada. Continue i pare a les Muralles de Cañete.

Continue un poc mes i arribe a sobre les 10'00 a Huerta del Marquesado i vaig a esmorzar.

No te un plat típic i tot i que està bo, 12'50 es un poc car. Un poc mes avant està la Llacuna del Marquesat.

A Valdemeca em trobe amb una parella de la Guardia Civil, amb capa i tot.

Passe per Tragacete, on naix el Xuquer i pel Naixement del Riu Cuervo, esta vegada no hi ha neu jajajajaja. Arribe a Beteta i ve el segon objectiu de la ruta, la Hoz de Beteta, espectaculars paisatges i pardalots.

Alguna que altra moto he vist.

Després de Cañizares hi ha un túnel espectacular. Al poc de passar-lo em desvie cap a Fuertescusa per a fer el tercer objectiu de la ruta. Las Puertas del Infierno. Son uns túnels d'uns 2-3 metres de llargs i seguits.

Pegue mitja volta i torne arrere per a parar a una zona de bany del Riu Escabas.

Continue cap a Cañamares i em desvie cap a Priego per a fer el seu Congost. Anada i tornada

Veieu on està la moto??? i als de dalt els veieu???? Ací estan mes aprop.

Una vegada arribe de nou a Cañamares continue cap a La Frontera ( na nara na na na na na en La Frontera jajajajajaja) Una carretera un poc estreta, encara que després millora fins arribar a Villalba de la Sierra. Pregunte per una gasolinera perquè a la ruta no me'n marca cap. Està a 2 km direcció Conca. Vaig a fer el segon repostatge i ja continue tranquil.
Quan arribe a la gasolinera.... PUTADÓN!!!!!! No poden servir-me perquè el sortidor està trencat. Em diuen que la que mes prop està es a Conca.... 20 km. Encara no he entrat en reserva però es una putada desviar-me 20 km mes de la ruta..... 22 + 22 = 44 km de mes i perdent temps però no hi ha altre remei. Arribe a la gasolinera i pregunte per anar al Ventano del Diablo.... no hi ha un camí mes curt... tinc que seguir la ruta i perdre eixos 44 km que he tingut que desviar-me.

Després de les fotos de rigor.... tot i que la gent no te mirament i no s'aparta per a no eixir en les teues fotos.... continue cap a Uña i la seua llacuna.

Els bars de la carretera estan petats així que busque un dins del poble. Un menú de 15 €. De primer Gaspatxo andalús que fa calor...

De segon demanarem algo de la zona.... Carn de Gamo

Estudie un poc un mapa de carreteres de paper que tinc des de fa mes de 20 anys perquè de Beamud a Valdemoro de la Sierra no hi ha carretera asfaltada. Tinc que anar fins a l'Embassament de la Toba i després direcció Buenache de la Sierra i Conca.

La carretera de Buenache es de muntanya muntanya

Després millora molt i es molt divertida, per ací un camió no passa.

Fins arribar a Conca, son les 16'55 i fa calor.

Ara a pel següent objectiu de la ruta, les Llacunes de Cañada del Hoyo

Primer hi han tres llacunes que es poden visitar gratuitament i després entres a una propietat privada on hi han quatre mes però tens que pagar 3€. Llacuna de la Gitana.

Llacuneta del Tejo

Llacuna Parra

Llacuna Cardenillas

Llacuna de les Tortugues

Llacuna Plana

Llacuna del Tejo

A les 18'20 em pose en marxa de nou direcció Cardenete, passe per una altra zona de bany abans d'arribar a Enguídanos per una carretera molt xula.

Arribe a Campillo de Altobuey i vaig a fer el tercer repostatge que ja em donarà fins arribar a casa perquè ací decidisc avortar ruta quan arribe a Alcalà del Jucar. Així que li dic al de la gasolinera que em pose 10€.... quan porta 5'96 € el sortidor es para.... no va.... penja i comença de nou... quan porta 1'26 € es torna a parar.... no va i fa una forta olor de goma cremada... em diu que vaja a l'altre sortidor i me posa 4€.... m'ha cobrat els 10€ que li havia demanat.... si a ell li ixen els conters a mi també!!!!!
Continue direcció Minglanilla, Casas-Ibáñez i Alcalá del Jucar.

Ací en lloc de continuar la ruta cap a Carcelén, Aiora i Enguera vaig direcció Alpera i Almansa per agarrar l'autovia i "teletransportar-me" fins a casa on he arribat a les.... i quilòmetres.

Tot i que no he arribat a casa tan cansat com altres vegades.... supose que els 25 minuts caminant per les Llacuna de Cañadas ha ajudat, me'n he passat uns quants pobles.... massa llarga.... a partir d'ara les rutes no deuen passar de les 10 hores en moviment jajajaja. mapa de la ruta

Ací la resta de les fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156261622236138.1073741940.560231137&type=3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada