9/7/18

Pla de Corrals

Ahir volia eixir però vaig fer pala, hui quasi que també. Volia eixir prou mes prompte del que he eixit per a aprofitar la setmana que treballe de nit. Al final m'he posat a pedalejar a les 7'45.
Vaig per l'Assagador de Bellús i continue cap a Benigànim per l'Assagador del Corral Vell, continue pel Camí de Torrella i em desvie per la senda que em va ensenyar Benito fins el Camí de la Casa de la Torreta i el Camí de Xàtiva fins arribar a Quatretonda. Continue pujant pel Camí de les Voltes, una vegada dalt es bon moment per una paradeta.

Continue pel Barranc de l'Aigua. Han canviat les senyals indicadores i ara encara es veuen mes. Passe l'Alberg de la Bastida i ja només em queda la baixada fins Pla de Corrals. Hui he decidit anar l'altre bar. L'entrepà de la casa no està gens malament. Llom, pernil, ceba i tomaca. Preu de l'esmorzar 6€.

Ni bueno ni malo sinó todo lo contrario. He arribat a les 9'45 i eixia a les 10'15, comença a fer calor. Continue pel Camí de Barxeta on complisc els 2.000 km anuals.

Pel mateix camí fins arribar a El Genovés. D'allí cap a Alboi i la Xopada, fan ganes de banyar-se.

Continue per la senda que va per la vora del riu.

Fins arribar al Molí de Guarner i creuar a l'altre costat, fan ganes de banyar-se..... i dinar jajajajaja

Continue per la Senda de la Cova Negra fins Bellús i pel Camí de la Garrofera fins a casa on he arribat amb quasi 57 km a les 12'10. El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada