29/12/16

Punys calefactables.

Dissabte vaig eixir amb els de Bocairent i quan vaig arribar al poble tenia els dits gelats. Quan vam parar a esmorzar Dami em va dir que tocara els punys de la seua moto..... OSTIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Que calentets!!!!! No es que jo siga de culo veo culo quiero.... es que quan proves l'aire condicionat al cotxe, o la tija pija a la bici no pots explicar-te com has pogut viure tants anys sense això. Pues en els punys calefactables el mateix.
Així que dimarts vaig anar a demanar-los i ahir per la vesprada els van muntar i hui he eixit a provar-los.

Es cert que ací només fa dos dies molt freds en tot l'any, però pel que valen els punyets.... per a que vaig a patir eixos dos dies????
He fet una volta molt senzilla, des d'Ontinyent he anat a Xàtiva, Genovés, Quatretonda, Llutxent i Llocnou de Sant Jeroni on he esmorzat. Estes coquetes no embafen tant com les de Benirrama, però tampoc hi ha varietat als condiments.

Son diferents però també estan bones. Després d'esmorzar cap a casa i a arreplegar la bici. La ruta que he fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada