9/12/16

Pais de Lobos + Coño del Mundo

Hui primera eixida. Fa 4 anys vaig fer esta ruta però a un encreuament es vam enganyar i no la vam fer completa.... hui era el dia de corregir l'error.

A les 8'45 després d'haver desdejunat be marcava....

Fa fresqueta però no es com la de Bocairent, però per la vora del Riu Ara....

Creue un riu... on es vam banyar els peus l'altra vegada.... hui no passava tanta aigua. Arribe a Marguded i creu un altre riuet varies vegades i de seguida comença la pujada.... i quina pujada.... peu a terra i a empentar. Després la senda te trams on puc pedalejar i altres a empentar.

Per ací he sentit una esquella (cencerro) a pocs metres... no l'he vist però m'he emportat un bon susto.

Anava per la senda pujant i anava recordant on es vam fer fotos l'altra vegada... ací tots junts.... ací jo soles... com si haguera sigut ahir. Fins que he arribat a l'encreuament on es vam enganyar. L'altra vegada vam anar cap amunt hui cap abaix.

Arribe a esta senyal. Ja tinc les protes posades i comença el rock'n'roll

Després d'una bona però breu baixada arribe a una pista i comença la pujada per una pista. Arribe a esta caseta. Hi ha palla dins. Supose que quan neve la trauen per a que mengen les vaques que van deixant les bonyigues per la senda.

Ahí dalt vaig, però encara queda un poc que està feta amb zoom.

Ostiaaaaaaaaaaaaaaa quin bixarraco.... no m'agrada com em mira.

He pogut passar be.... eixint del camí jajajaja. Al poc arribe al llogaret abandonat de Morcat.

 Després de fer unes quantes fotos i esmorzar arriba companyia. 4 xics de La Rioja.

Després de xarrar amb ells un poc continue, però anem al mateix lloc així que no tardaran molt en agarrar-me. Comença una baixada.... I QUINA BAIXADA!!!!!!!
ROCK'N'ROOOOOOOLLLLLL Al poc comence a sentir els "Madre mia" dels xics d'abans. Els deixe passar perquè van mes rapits que jo. Jo tinc qe anar parant..... mare meua quina baixada. yiiiiiiihaaaaaaaaaaaa. Arribem baix i els xics tenen a bé esperar-me tot i que jo soc mes lent que ells. Ja comence a estar cansat. Arribem a punt que deixem les bicis per a no baixar-les i després pujar-les empentant. Després de caminar un poc arribem a El Coño del Mundo.

Flipant!!!! es una ruta per a estiu per a banyar-se però no podia perdre l'oportunitat de baixar i voreu. Ací he canviat de plans perquè jo tenia pensat fer la ruta Pais de Lobos, anar al Coño, i tornar a la ruta de Pais de Lobos.... però tornar a pujar per on he baixar es un suïcidi... així que canvie de ruta i faig la del Coño del Mundo, i amb companyia. Pareix que Pais de Lobos es resisteix.... ja tinc excusa per a tornar.
Com els he vist mes forts que jo els he dit que anaren a la seua varies vegades i ells sempre m'han respost que no..... que m'esperaven.... la veritat es que es d'agrair. Moltes gràcies.
Anem fent sendes de pujada i de baixada, un trenca-cames fins que arribem a estos pouets tipus Pou Clar.... per a vorer com baixa el màquina es tindreu que esperar al vídeo.

Anem baixant cap a Sieste per unes sendes espectaculars creuant varis vegades riuets fins que arribem on s'han deixat el cotxe els companys de ruta, que resulta que estem al mateix hotel.
Fins Aínsa son mes de 12 km per carretera i estic mort. Menys mal que m'han portat amb ells i m'he estalviat una bona. Encara queda gent bona al món, no està tot perdut jajajajaja

No han sigut ni 28 km.... però estic mort. Els quilòmetres d'ací no son com els del poble, ací son mes cundidors. Arribem a l'hotel, netegem les bicis i  l'habitació. Una bona dutxa i una becadeta. Ací mes fotos de la ruta. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154604384356138.1073741880.560231137&type=3
Ací el vídeo de la ruta. https://www.youtube.com/watch?v=VQJOz-CzvJ0&t=210s

Demà mes.... Tres cerros o Trilogia de San Vicente????

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada