26/12/16

Benassal

Hui havia quedat amb El Sorri, de la Vall d'Uxó per anar a Culla a esmorzar. Així que hui he matinat un poc. A les 7'30 ixc de casa i vaig a omplir el dipòsit de la moto i a les 7'40 em pose en marxa.
En un principi la ruta no te cap secret.... autovia i manta cap a la Vall d'Uxó on arribe uns minutets abans de les 9'00 que es a l'hora que havíem quedat.
Puntualment arriba El Sorri i anem a una gasolinera per a reposar i fer-se un café. Gràcies per convidar "tocayo". Reprenem la marxa i després d'uns quilòmetres mes d'autovia ens desviem cap a la Vall d'Alba, els Ibarsos i parem a una casa senyorial.... quin hotel rural mes guapo que quedaria.

Reprenem la marxa cap a Culla i es desviem un poc abans d'arribar.... però el restaurant al que anàvem està tancat, hauré de tornar jajajajajaja. Així que reprenem la marxa i anem a Benassal passant per Culla. Aixó per a dos


El que no pot ser.... no pot ser i a més es impossible.

Igual si no estiguérem en Nadal acumulant fartades..... Reprenem la marxa i anem a Catí amb un altre company per a comprar uns formatges casolans, hi ha per a triar.

Ràpidament reprenem la marxa i anem al Balneari de l'Avellà, un lloc molt curiós per a repetir, això si.... en estiu.


Es tornem a posar en marxa i desfem el camí que hem fet abans fins arribar a Els Ibarsos i allí es separem. Els companys tornen a La Vall d'Uxó i jo em desvie cap a Atzeneta del Maestrat. Torre de la Presó.

Continue cap a Les Useres, ja passa de les 14'00 però no tinc fam. Així que sense parar cap a Costur, Figueroles, Llucena del Cid i Castell de Vilamalefa, del castell queda ben poc.

Ara ve una baixada amb forta pendent, ja m'havia dit El Sorri que per ací sol estar banyat, i no s'ha enganyat. Una forta baixada banyada que he baixat amb molta prudència. (Definició de prudència: Mes espaiet que Gelete Nieto). Després la mateixa pendent de baixada l'he tornat a pujar per arribar a Zucaina. Arribe a Montanejos, son les 16'00 hores i pare a reposar. No tinc fam però un cafenet si que m'haguera fet però la gasolinera es automàtica. Així que repose i em torne a posar en marxa.
Després de Caudiel arribe a l'autovia, a mi encara em quedava ruta cap a Teresa, Alcublas, Villar del Arzobispo, Sot de Chera, Requena, Dos Aguas, Montroi.... però passe olímpicament de la ruta i agarre l'autovia per tornar directe. No vull que me se faça de nit per una carretera en mal estat després de les pluges.
Arribe a casa a les 18'00 hores i 580 km on l'esquena perd el seu digne nom. Molt bona ruta, en allargar el dia es podria repetir i fer l'esmorzar que s'ha quedat pendent a Culla.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada