21/12/16

Destrosses per l'aigua.

L'altre dia ja vaig vorer fotos de Benito i Rutadura de les destrosses que havia fet l'aigua per la Senda de la Cova Negra. Però clar.... no seria jo si no anara a vorer-ho personalment.
Així que este matí quan m'he alçat he agarrat la bici i he anat a pegar una volta. Vaig per Caputxins cap a l'Assagador de Bellús. Quan arribe al Salido i baixe al barranc comencen els "canvis". Abans estava el barranc i el camí.... ara es tot barranc... no se per on va el camí pel que vaig passar el diumenge. Continue per l'Estret de les Aigües fins arribar al Molí Guarner i baixar al riu. Primera destrossa important, falta un tros del pont.

No puc ni imaginar-me com passaria per ací l'aigua per trencar el pont. Ací tenia jo un lloc ben controlat per a prendre el bany, ara hi ha un muntó de terra i pedres.

Com no puc continuar per ací vaig cap a la Cova Negra i a buscar el pont de la xopà d'Alboi. Quan arribe al lloc.... no trobe el camí. Hi havia una senda entre les canyes, però ara, les canyes estan tombades i no veig el camí.... ni el pont.... on està???? Era un pont xicotet i ara no hi ha res. Pegue la volta i torne per on he vingut fins l'Assut de Bellús.

 Continue cap a l'Embassament de Bellús, ara està prou ple però no del tot. No es veu l'antiga carretera per la que vaig passar este estiu.... menys mal!!!!

Continue pel Pont de l'Hereu cap amunt fins eixir al Camí de Guadassèquies i arribar al poble a les 13'30 i poc mes de 28 km. Directe a la gasolinera per a pegar una rentada a la bici.... i a les sabates.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada