24/7/16

Caminada Rochling

Ahir va tocar fer caminada amb els companys de la feina per una celebració. Vam quedar en eixir a les 7'30 del matí des de l'estació.

Comencem prou puntuals. Anem cap al Pont de l'Aigua. Continuem fins que comença la pujada de veritat i després d'un camí asfaltat ja agarrem la senda per pujar cap a la Cova de la Sarsa. Bones vistes amb dos globus del poble.

Arribem a la Cova de la Sarsa, fa mooooooooolts anys que no havia estat.

Ens diu Rafa d'anar fins l'Ermita de Sant Blai que està prop. No es que no sabíem on està, es que ni tan sols sabíem que existira. Baixem un poc mes i arribem a ella.

Està una mica en runes. Curiós que hi haja una ermita dedicada al patró del poble i pràcticament ningú coneix de la seua existència.

Desfem el camí que hem fet baixant, però ara hi ha que pujar. Pareix que l'oratge es porta bé amb nosaltres i no apreta la calor.

Arribem al Pla de Sta. Barbera i ens dirigim cap als Teulars.

Ara el camí ja es de baixada. Ací es on veníem nosaltres a fer acampada en Pasqua.

Continuem baixant fins arribar a la Font dels Teulars.

Nova foto del grup.

Continuem baixant, ara comença a fer calor ja. Però ja estem quasi baix.

Una vegada al camí asfaltat la baixada es mes ràpida i arribem al bar a les 10'30. Bona hora per esmorzar.

Després de l'esmorzar anem a casa a pegar-nos una dutxa i després anem al Maset dels Moros Marins per a dinar. Els cuiners de la paella.

Ací unes poques fotos mes. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154201449726138.1073741871.560231137&type=3&uploaded=24

Després d'una bona sobretaula, a pegar una becadeta i descansar per a la nocturna.