12/10/14

Volteta curta + 2º 10k l'Olleria

Hui he tornat a eixir a pegar una volteta amb la bici però mes curta que l'altre dia.
Després de fer la revisió de la forquilla, la roda no estava ben centrada. Pareix que tinc un poc doblat el disc, hi ha que trobar la posició exacta en que no toca la pastilla al disc. L'altre dia ja vaig estar fuçant però no vaig trobar la postura exacta, hui si. Però això m'ha fet perdre molt de temps reglant-ho.
Una vegada solucionat el problema (aparentment) em dirigisc cap al poliesportiu i vorer l'eixida de la cursa. Encara faltava un poc i he tingut que esperar pegant voltes al pavelló.
Es dona l'eixida.

Després vaig a pegar una volteta, menys de mitja hora per estar a temps quan arriben els primers. Em dona temps a fer-me una cervesa amb els companys del Club d'Atletisme.


I de seguida comencen a arribar els primers participants.... pareix que l'ultim quilòmetre no es el mes rapit de tots però així i tot han arribat sobrats.

Els següents del pòdium.


Després cap a casa. Una volta curta, només 15 km. Entre reglar el fre i vorer l'eixida i arribada de la cursa no ha donat temps per a mes. Demà a vorer si puc fer un altre ratet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada