6/10/14

I Morella Enduro Race

Ahir es va disputar la carrera a Morella. Campionat d'Enduro de la Comunitat Valenciana. Prompte anem a esmorzar i pugem a la Plaça de Sant Miquel, tot a punt per a l'eixida.

De seguida comencen els primers participants a eixir.


I nosaltres ens en anem cap al final del primer tram de baixada. Mentre jo vaig fent el vídeo el meu fill va fent les fotos..... ajudant de luxe!!!!!!



Anem fins a Xiva i comprem un entrepà per a esmorzar el xiquet mentre veiem als participants a l'avituallament.

De seguida anem a vorer el final de la segona baixada. Com abans jo fent el vídeo i el xiquet les fotos.






Després ens en anem a vorer el final del quart tram de baixada, del tercer no tinc res






Veiem a molts participants, a tots no però quasi. Així que anem cap a Morella que ja està fent-se tard.


Després de mes de 36 quilòmetres de recorregut, el guanyador de la prova es Jose Antonio Diez amb un temps de 33'13'11, segon classificat Jacobo Santana a (ATENCIÓ) 0'03 segons, tercer classificat Ivan Diaz a 1'11'35.

Hi ha que destacar a un gran tio i amic com Paco Llopis, segon classificat dels No Federats i en el lloc 16 de la General. Ací la resta de la classificació.

Després d'un bon matí veient un fenomenal espectacle, toca anar a dinar. I com estem a una bona terra hi ha que pegar-se un bon dinar. Després d'un plat d'espaguettis un poc de carn.


Ja son les 16'30 i després de comprar un dècim de loteria per a canviar la bici i el cotxe tornem cap a casa. I com no he pogut participar a la prova, almenys dur-me un record.

Hem passat un bon cap de setmana, tant en l'àmbit familiar que els meus fills han descobert les croquetes a la morellana que els han encantat als 3 i no volen menjar altra cosa, com en el personal. Després de molts mesos de patir fent rehabilitació, ja puc eixir de casa i anar a vorer el descens i la carrera d'enduro ha sigut una canya. Necessitava eixir de casa, i vorer a tanta gent coneguda reconforta molt. El vídeo està al forn. Ací la resta de fotos.

2 comentaris:

  1. Em vaig alegrar moltíssim de veure’t Rafel, a la pròxima espero tornar-ho a fer, si es amb aquest mallot millor, però amb el casc i la bici entre les cames. Una forta abraçada Rafel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Pablo jo també em vaig alegrar, i no dubtes que la pròxima es amb la bici. ;)

      Elimina