7/4/13

Tallafocs Enguera

Este matí he eixit a vorer la gent del poble i no hi havia ningú, no se si han canviat l'hora d'eixir, de lloc o que no eixia ningú.... però ja van varies vegades seguides que no veig a ningú. Per tant puc anar on jo vulga... on vaig????
 A la foto es veu el Castell Templari de Montesa i un poc a la dreta La Selectiva.... cap allí vaig, Enguera.

Primer baixe el port i per Canals m'encamine cap al Polígon de l'Alcudia, però per la via del tren està tot vallat i tinc que tornar enrere i començar a pujar de nou.
Una vegada passe el Polígon ja vaig pel Camí de Montesa, cada vegada està mes aprop l'imponent castell.

Quan comence a pujar La Selectiva m'adelanten unes motos d'endur saludant-me i tot. Ja arribant a l'altura del castell veig unes quantes bicis que venen d'allí i comencen a pujar per la pista. Si no haguera parat a fer una foto del castell els haguera agarrat.

Han resultat ser d'Aielo, en coneixia a un i m'han dit que anara amb ells, però anaven a baixar per la pista, jo preferisc baixar pel Tallafocs... es el que te el rock'n'roll!!!!

Una vegada arribe a l'inici em pose les protes i cap a baix..... wwwwooooooooooowwwwwwwwwwww.

Es una baixada espectacular, amb alguns trams moooooooolt tècnics.

Continue baixant fins arribar al camí, remunte un poc i comence a baixar per l'altra trialera. Amb vistes a l'altre castell de la zona, La Comanda d'Enguera pertanyent a l'Ordre de Santiago.

Esta baixada te un primer tram molt tècnic, afegint-se que la senda està plena de travesses i tens que parar per vorer la verdadera senda, però una vegada s'aclarix mes rock'n'rooooooooooollllll.

Una vegada a Enguera, em lleve les protes i mentre pegue un mos reprenc la marxa pel Camí vell d'Anna. Una vegada a la carretera tinc que fer uns quants quilòmetres fins agarrar el camí que porta al Barranc del Clot del Sastre passant per davant de la Caseta dels Nans que diu Ramon.

Continue pel mateix camí fins arribar a Canals, tinc que creuar tot el poble i comence a pujar el port, a meitat de la recta de Canals em gire i veig que venen dos bicis. A pesar de dur ja 44 km no em trobe massa cansat així que una vegada arribe al formigó aprete un poc el ritme. Arribe dalt i no els veig darrere, l'altre dia que vaig passar per ací vaig vorer a un davant i el vaig agarrar, hui a mi no m'han agarrat jejejeje

Al final he arribat al poble a les 12'30 amb mes de 50 km a les cames..... nostamal!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada