20/4/13

Long Travel endurera Banyeres Xàtiva

Hui he anat a fer un "rutón que te cagas en la pata el macho". La Long Travel entre Banyeres i Xàtiva. Tenia que fer-la ma a ma amb l'MP3 però no m'he recordat d'enxufar-lo, així que l'he fet soles. L'any passat vam intentar fer-la un grup de gent (Freeambres i Mata2), però entre unes coses i altres no vam fer el recorregut esperat. Hui si que l'he fet i ademés m'he donat conter del temps que vam perdre. A la mateixa hora que vam arribar a Xàtiva, hui ja havia fet tota la ruta mes la tornada a l'Olleria pujada del port inclosa.

He eixit des del mateix lloc, el Poliesportiu de Banyeres, eren les 8'10 i feia una mica de frescor, en 10 minuts ja estic al Naixement del Vinalopó.

Continue per la senda cap al Pou de la Rambla i una vegada al Port de Mariola m'encamine per la Senda dels Cavalls fins l'Ermita de Sta. Barbara.

Continue cap al Teular del Sapo per a baixar la primera trialera, la Tr de La Mola. Espectacular baixada, mira que es bonic el rock'n'roll. Arribe a Els Alborets i després de pegar un glop a la font continue cap a Els Corrals per a baixar el Barranc dels Tarongers, mes rock'n'roll. Hi han uns bikers però comence jo a baixar primer, després parle amb un d'ells i em diu que son de Muro. Ja es veu la verdor després de l'incendi de fa uns anys. Una vegada a la font es el moment d'esmorzar. Son les 10'05.

A les 10'20 reprenc la marxa, just quan arribaven els bikers d'abans. Després de passar pel Cementeri d'Ontinyent comença la pujada de la Senda dels Enginyers.

Una vegada he eixit de la senda toca un lleu pujada per pista fins el Pla dels Carros, on comença la baixada per la Senda dels Enginyers. Fa poc la vaig pujar i disfrutes de les vistes, però baixant també està molt xula.

Una vegada a l'antic Port d'Albaida, baixe pel Barranc del Naixement fins arribar a la carretera que puja cap a Atzeneta. L'any passat vam arribar ací a les 14'00 hores..... hui a les 12'05.... quasi res!!!! 2 hores menys. es cert que només he estat 15 minuts esmorzant però la diferència horària es mes que significativa. Pare al Parc que hi ha baix de l'Ermita del Sto. Cristo per a omplir aigua i menjar un poc.

Continue baixant per la Sèquia i després cap a l'Estació del tren d'Albaida, el Circuit d'Albaida i després creuar el Riu Clarià.

Menys mal que no passava molta aigua i no m'he banyat els peus. Arribe a l'Area Recreativa del Rodat de l'Olleria a les 13'00 hores. Continue cap a l'Institut, comença a notar-se caloreta. Continue per la senda del Barranc de Grau per dirigir-me cap a Caputxins i La Gaveta per començar la pujada cap a la creueta.

Arribe a l'inici de la Tr de Les Gasolineres, descanse un poc i em prepare per a baixar, son les 14'00 hores i comença de nou el rock'n'roll.

Una vegada baix, em clave per dins del Barranc de Sanchis fins eixir al costat de l'autovia i per la via de servei fins el Camí de Bolvens on comença la pujada cap a la Penya de Sant Diego, abans d'arribar està la baixada del DH de Novetlè.... quant de rock'n'rooooooolllll

Una vegada baix ja estic a Xàtiva.... però el rock'n'roll encara no s'ha acabat. Puge al Castell de Xàtiva.

I baixe pel DH del Master of de Castle, continuant per l'Ermita de Sant Josep i Sta. Barbara fins la Font dels 25 dolls son les 15'30 i duc 72 km, pensava que en faria mes. Torne a menjar i beure.

Aquest es el perfil de la ruta entre Banyeres i la Font dels 25 Dolls de Xàtiva.

Ara toca tornar a casa. QUASI RES!!!!! Creue Xàtiva i pel Camí la Bola vaig fins Novetlè i cap a la recta de Canals per a pujar el Port de l'Olleria. Ja duc mes de 80 km quan comence a pujar, estic cansat però com vaig soles, duc un ritme còmode. Baixe per la carretera per no perdre mes temps, son quasi les 17'00 hores i ja tinc ganes de deixar la bici.

I ací el perfil de la ruta entre la Font dels 25 Dolls de Xàtiva i l'Olleria.

Les dades objectives de la ruta son:
Distància: 88km
Temps: 8'48
Velocitat màxima sostinguda: 72'71 km/h!!!!!!!!!
Desnivell acumulat positiu: 2.039 metres
Desnivell acumulat negatiu: 2.612 metres

Ací podeu vorer el resum de la ruta amb un vídeo molt "resumit"
El perfil de la ruta completa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada