31/12/22

Última de l'any, Nevera del Paller amb Tr nova.

 L'altre dia vaig vorer un poste amb un cartell indicant una senda al port de Beniarrés, hui per a fer l'última ruta de l'any era una molt bona opció.


He eixit un poc després de les 8, baixe pel carril bici cap a Montaverner, continue pel Camí del Molí cap al Ràfol de Salem, ara ve un tram de carretera. Una vegada arribe a la pista que puja al Benicadell em desvie per ella fins arribar a la carretera del Port de Beniarrés, just al límit entre les dos provincies on està la senda que vull investigar.

Com la Nevera del Paller se on es, no vaig per ací, comence a pujar a la nevera pel Camí del Corral de Poldo i ja vorem com es la baixada. Una vegada al cim on està la cava, faig un vídeo de les vistes i m'asente al sol a esmorzar.


Que Fort!!!!! Dir que el sol molesta un 31 de desembre.😅😅😅😅

Després d'esmorzar em torne a posar en marxa per investigar la senda, en un primer moment no es massa ciclable, fins que arribes ací.... ES COMPLETAMENT INCICLABLE!!!!

Afortunadament no es molt de tros, uns cinc minuts, fins que arribes ací i la cosa millora un poc.

He anat fins la cova però sense la bici, està a 250 metres.

Després la cosa millora prou, però tinc dubtes en quin sentit fer-la.

Com he vist que la senda continua cap a l'altre costat, un altre dia la faré al revés.

Des d'ací es veu d'on vinc....

Amb vistes al Benicadell.

Una vegada arribe a la carretera, toca tornar a casa. Per on torne???? EVIDENTMENT!!!! Per la Trailera del Margalló. Feia molt de temps que no passaba per ella i m'he quedat sorprés..... de lo ràpit que he baixat. 😅😅😅

Una vegada baix, pel camí fins a Salem. Carregue aigua i cap al Ràfol de Salem i just per on habia vingut he tornat fins el poble. I com era l'última de l'any hi habia que acabar-la amb "final feliç"😆😆😆


Acabe l'any amb 4.435  km ciclats, aprop de la millor marca.... cauenlamar!!! si haguera eixit dos dies mes l'haguera superat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada