27/12/22

Fredes

 Com estic de vacances aprofite per a fer una ruta xula, vaig estar l'any passat però em vaig enganyar i no vaig arribar fins el Faig Pare així que.....


Esta vegada he aprofitat la gratuitat de l'autopista per anar per ella. La veritat es que ha sigut un encert perquè he tardat menys en arribar, el problema es que he arribat tan prompte que encara era de nit. He fet temps desdejunant dins del cotxe i descarregant tarstos.

A les 8'05 em posaba en marxa, 20 minuts abans que l'altra vegada. La foto es veu molt clar el cel, no estaba tant. La temperatura al cotxe 5ºC.

Comence a pujar pel Barranc del Salt. De camí en el cotxe anava pensant en no parar moltes vegades a fer fotos..... no clar!!!!! Un d'eixos robats que li agraden a Carlos.😂😂😂😂

Que xulo!!!!

 
Quasi a les 10 del matí comence a vorer el sol. Bon moment per a llevar-me el tallavents i pegar un mos.

 
Esta vegada no m'he enganyat i si que he arribat fins el Faig Pare, eren les 10'30. No deixa d'impresionar.

Aprofite per esmorzar, m'he guanyat la cervesa amb tanta pujada.😅😅

Em torne a posar en marxa de nou. Tinc que desfer un tros de camí que he fet i baixar per on he pujat, i després continuar pujant..... esta ruta pareix que siga tot pujada.😒

A la vora del camí he vist una sola de sabata.... quin número serà????😜😜😜


Continue pujant i passe pel Mas de Vallcanera, amaba sentint uns esquelles (cencerros), eren uns cavalls molt guapos.

Però no volien fer-se una foto amb mi, quan m'arrimaba se'n anàven.😔

Una vegada dalt em desvie per anar pel GR-7...... ES-PEC-TA-CU-LAR!!!!

He dit que es ES-PEC-TA-CU-LAR, no????


Finalment arribe al Refugi Ferrera, està tancat.

Ara ve un tram un poc xungo..... hi ha que empentar un poc. Però també vas alternant amb la senda i després una baixada xulíssima. Finalment arribe a Fredes a les 13'20...... cinc minuts mes tard que l'altra vegada. He eixit 20 minuts mes prompte però he anat al Faig Pare fent mes quilómetres..... estic fet un rallyman!!!!!😂😂😂😂

Ha sigut en este moment quan s'ha produit el que diu Chemari de PUTADONES EN RUTA. El primer PUTADÓN DEL SIGLO!!!!! El bar del poble tancat per dia de descans..... el bar de fora del poble (he tingut que anar i tornar) tancat per vacances.... ara que dine???? no hi ha cap tenda ni forn..... QUE CABRONS!!!!!😡😡😡💩💩💩

M'he sentat a la vora de l'esglesia al solet per a menjar barretes i gels.... el que duc a la motxilla. La part bona es que com no he estat molt de temps parat no ha costat moure de nou.... la part roina que tampoc he descansat. Després ha vingut la segona PUTADA DEL SIGLO!!!!! Treballs des-forestals.

Ha hagut un parell de llocs que estaven els troncs enmig de la senda i no es podia passar. Després ha vingut el tercer PUTADÓN DEL SIGLO!!!!

Ara que???? Per on baixe??? Perqué el ciclistes som uns delinqüents???? Al final haurem de fer un partit polític i traure un escó.... només un..... per a tocar els collons i defendres.

Una vegada he pogut arribar novament on tenia el cotxe he vist que no era tard, eren les 14'45. Carregue trastos al cotxe i vaig a dinar al bar que hi ha al costat de l'Embassament. Algo rapidet perquè tinc ganes d'arribar a casa prompte. Tampoc es tan car..... Canelons, beguda i tallat 9€

Les vistes de luxe!!!!! Les de l'embassament clar..... la meua careta es de cansat cansat.

Torne a buscar l'autopista i a les 18'00 en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada