29/12/22

Ruta Don Quijote

 Ahir vaig fer una ruta d'eixes que sempre tinc preparades. Ruta Don Quijote.


 A les 6'30 son el despertador, a les 7 eixia de la gasolinera. M'habia preparat amb el xaleco perquè sabia que feria fred..... però no tant!!!!! Quan puges el Port d'Almansa sempre baixa la temperatura, però el que no esperaba jo eren els 0ºC😣😣😣. La veritat es que amb el xaleco calefactable es va de puta mare..... els diners ben gastats sempre estan ben gastats.

Després va pujar la temperatura i estaba la major part del temps sobre els 3ºC, que era el que jo esperaba. Una vegada passe Albacete deixe l'autovia i vaig per la Nacional direcció Barrax i la seua eterna recta amb un radar de tram.... si fa la foto per davant????? les motos es com si no tinguerem radar???? per si de cas vaig a la velocitat que toca. Per ací torna a baixar a 0ºC que sumat a la boira fan que siga una puta merda perquè comença a fer-se gel entre la visera i el pin-lock.

Arribe a Barrax i aprofite, repostatge i tallat. Entre al bar i hi haven dos homes a la barra, un em va voler xulejar pregunat-me si portaba l'aire condicionat enxufat en la moto..... li vaig dir que portaba la calefacció ensenyant-li el cable del xaleco i es va quedar a cuadres.😏😂😂😂

Em torne a posar en marxa i deixe la Nacional per anar a Ossa de Montiel i em torne a desviar per anar cap a Las Lagunas de Ruidera, però abans passe per la Cueva de Montesinos. Lloc on Don Quijote es va quedar profundament dormit.

Ara hi ha allí una caseta que servix per a entrar a la cova. Està tancat però tampoc tinc temps per a una visita. Em pose en marxa i arribe a les Lagunas de Ruidera. Com ja vaig estar una vegada només pare per a unes fotos imprescindibles i au.

A l'eixida del poble em trobe amb una senyal que no habia vist. A disfrutaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr

La veritat es que ha sigut el millor tram de tota la ruta amb el de les llacunes (per les vistes clar). Arribe a "Un lugar de la Mancha" un poc mes tard del previst.


Vaig directe a esmorzar a un bar que habia vist fotos de "gachas" però el bar està tancat. Comence a pegar voltes al poble, els bars estan tancats o no hi ha lloc per aparcar. Finalment trobe un bar. No ha estat malament.

Em trauen una tapa amb la beguda.

Després el plat.

Una vegada esmorzat puc continuar amb la ruta i vaig on està el motiu pel que "Cuyo nombre no quiero recordar" Es on va estar presoner i va començar a escriure el llibre, tampoc tinc temps per a una visita.

 
Vaig a Puerto Lápice.

Els molins estan molt lluny, així que agarre l'autovia direcció Consuegra..... tot junt.

Directe al Cerro de la Muela, on estan els molins i el castell. La veritat es que m'he quedat sorprés de que estaguera tant petat de gent.


Baixe i per l'autovia el GPS m'ha fet una cosa rara, m'ha fet deixar l'autovia per anar per una carretera, després un camí i tornar arrere..... CAUENLAMARSALÀ!!!! He perdut quasi mitja hora. Continue fins arribar a Alcázar de San Juan, on va apareixer la partida de naixement de Cervantes.

 
He aprofitat per a fer el segon repostatge i com ací els molins també es veuen lluny del poble vaig al següent poble, Campo de Criptana..... no estic segur.... crec que es ací on Don Quijote va lluitar contra els gegants.

Després de vorer lo petat que estaba Consuegra ací no m'he sorprés. Podria haber fet un HLC però no tenia ganes de jaleo. Continue al següent poble El Toboso

La Casa Museu de Dulcinea.


Estic buscant un lloc per comprar una pegatina de la ruta però no veig res obert, ja es hora de dinar. No es veuen molts bars oberts.... pues vaig al següent poble, Mota del Cuervo.

Ací he tingut sort, a la primera he trobat la pegatina i la dona m'ha recomant un bar per a dinar. Sopa de la abuela, en realitat son fideus.

Carrillada

Ací els molins estan propet.

Quan he baixat dels molins el GPS deia que arribaria a casa a les 19'00 hores. Encara queda un poc de ruta però només per evitar l'autovia. Com ja he eixit de nit no tinc ganes d'arribar de nit. Així que continue per la Nacional fins quasi La Roda on he agarrat l'autovia. Encara he tingut que fer un altre repostatge prop d'Almansa. Aprofite per a beure un refresc i descansar un poc. Després ja de tiró fins a casa on he arribat a les.... i amb quilòmetres...

Mes o menys el mapa de la ruta sense el tros on m'ha fet perdre el temps el GPS.


Ací la resta de fotos.

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=rafel.vidalsoler&set=a.10160298578361138

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada