31/12/21

Última de l'any

 Hui he eixit a fer ruta en la bici, però com volia investigar una senda per Quatretonda i arribar prompte a casa, no quedaba altra opció que agarrar el cotxe i anar al poble i fer la ruta des d'allí.

A les 8'25 em pose en marxa, puge per la pista de Les Voltes. Una vegada dalt em desvie per anar a l'Avenc.

Continue pujant fins arribar al Coll de l'Aire. A partir d'ahí comença el BMX (Bicicleta al Muscle eXtrem) fins arribar al Pla de Penya. Abans hi havia un poste amb un cartell indicant-ho, ja no està. Bon moment per a pegar un mos i posar-se les protes, encara no toca baixar però així no m'arrape. Continue fins arribar a l'encreuament, ací si que comença el Rock'n'Roll.

Feia temps que no passava per ací, està molt trencada. Hi han moltes rodaes de moto i uns quants arbres a terra que ja han fet senda per a rodejar-los. Una vegada baix de tot, només tinc que fer un tros per a desviar-me. Arribe a El Molló, abans també hi havia un poste amb un cartell, ara només està el poste. A partir d'ací es quan ve el tram que volia investigar. Comença bé.

Arribe al Corral de Banyeta.

M'he passat una senda perquè la senda que jo volia fer, i que vaig vorer al mapa, em va pareixer que estaba mes lluny, però ja porte una estona i no veig res, investigue un poc a peu i no veig res. Així que pegue mitja volta i vaig a buscar la senda d'abans. Comença bé i després baixa un tros amb prou de desnivell fent unes eses, està xula. Ja quasi baix de tot pare a fer una foto. Però no es la que volia fer.


Continue fins arribar baix de tot del Barranc de l'Argila..... pues li diré així a esta trialera. Hi ha un camí.... els dos pugen ja que estic al fons del barranc. Primer vaig cap a la dreta buscant on haguera eixit si l'haguera fet. Hi ha una forta pujada trencada i arribe dalt i no hi ha camí...... però si una senda que va cap al fons d'un altre barranc. La deixaré per a un altre dia, hui vull arribar prompte a casa. Desfaig el camí i vaig cap a l'altre costat, arribe a unes casetes. Vaig per un altre camí i veig un cartell del Camí de la Nevera. JA NO ESTIC PERDUT!!!! Este camí va quasi fins l'Ecopark de Quatretonda. Arribe al cotxe a les 11'25, PERFECTE!!!! Abans de les 12 en casa.

No he fet la senda que volia fer, però he fet una altra, i una altra per a continuar. Quan he arribat a casa i he mirat el mapa, he vist que després del Corral de Banyeta encara tenia que continuar un poc mes. Un altre dia torne a fer-la.

L'altre dia que vaig eixir ja vaig superar el REORD HISTÓRIC  de l'any passat, així que hui encara l'he augmentat un poc mes. Al fianl enguany he fet 4.557 quilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada