20/12/21

Rotglà i Anna

 Hui he anat a fer una ruta de Gabi de 3enruta.com, que ja vaig fer este estiu. Aquell dia, vaig eixir des de casa mes matí, però vaig arribar prou tard a esmorzar. Així que hui l'he fet com la va fer Gabi, des de Rotglà.

Un poc abans de les 8 em pose en marxa, he sigut previsor i he agarrat les llums.

Al poc d'eixir comença la pujada a l'Alt de la Carraposa, ja no fan falta les llums. Es una pujada prou empinada fins la creu.

De seguida la primera baixada, l'altra vegada la vaig vorer prou tapada, ara pareix que passa mes gent. Una vegada baix ja està eixint el sol.

L'altra vegada em vaig enganyar baix, hui he anat per on toca i es mes curt. Baixe per una senda al Barranc del Clot del Sastre,  i de seguida la segona baixada. Es una baixada molt empinada i que acaba just dins del barranc, es fan uns metres per dins i de seguida la pujada que jo faig de baixada quan vinc d'Enguera, i em trobe amb el que UN FILL DE LA GRAN PUTA ha deixat tirat.


Hi ha gent que hauria de tindre prohibit anar a la muntanya. Ho he posat dins de la motxilla i no m'ha costat gens pujar per portar eixe pes. El garrulo que ho va tirar feria la senda de baixada.

Una vegada dalt al camí, em desvie per una senda i ve la tercera baixada (de cinc).

Es una baixada prou empinada i que acaba al fons d'un barranc..... del que després hi ha que pujar. jajajaja Passe per uns bancals i creue la carretera ja en direcció a Anna. La quarta baixada era l'única que coneixia l'altra vegada, i com les bones d'Ainsa....... acaba al riu. Esta vegada porta prou mes aigua.

Directe al bar a esmorzar, arribe a les 10'10. Aprofite per tirar la càmera al fem. El de la foto, mes una altra beguda i un tallat per 7'50€.

 

Em torne a posar en marxa quasi a les 11. Un tros per carretera i em desvie pel camí que va pel costat. Em desvie per anar per dins del Barranc del Clot del Sastre. Abans d'arribar a la Caseta dels Enans em desvie i faig un tros de camí per on he passat este matí i de seguida que em desvie arriba la quinta baixada..... pot ser que de totes, esta es la que mes m'agrada. Es remunta un poquet i torne a fer un tros per on he passat este matí després de la primera baixada i seguint per on he vingut arribe al cotxe a les 12'10. Així queda prou mes curta que des de l'Olleria jajajajajaja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada