23/12/21

Ruta formatgera

 Hui ruta en la moto per a comprar formatges per terres castellonenques. Tenia que alçar-me a les 6'30 però abans ja estaba despert, he fet un poc de temps veient la TV. A les 7'10 he eixit de la gasolinera, no fa gens de fred.

Quan arribe a Almenara pare a fer-me un tallat, hi ha que ensenyar el passaport covid. Continue i em desvie per l'Embassament de Sitjar, Ribesalbes, l'Alcora, Costur, Les Useres i La Barona on he parat a esmorzar. El bar al que volia anar estaba tancat i he anat a un altre.

Manetes de Porc, amanida, beguda i un tallat molt bo per 7€.

Em torne a posar en marxa cap a Albocàsser, Tirig, Sant Mateu i Barri d'Enroig per anar a una granja a comprar formatge, m'he enganyat de camí i quan estaba mirant al móbil com anar ha passat un cotxe amb un home major.... li pregunte i l'home a tingut a bé acompanyar-me fins la ganja. Afortunadament està indicat.

M'ha donat a provar varis tipus de formatges, finalment en he comprat un però ben gran. El de romer es el que mes ens agrada a Clara i a mi jajajajajajaja

Desfaig el camí pel que he vingut i vaig al segon lloc de compra, Catí. Allí he comprat de varis tipus però mes xicotets i una pastilla de torró amb taronja i nous, ací no he fet foto.

M'encamine cap al tercer lloc de compra, la Torre d'En Bessora i la seua granja.

Ací no he comprat formatges, he comprat cuallades i iogurs d'ovella...... bèstials!!!!! Ja amb totes les compres fetes em pose en marxa. Atzeneta, Les Useres, Costur, l'Alcora i Onda.

A partir d'ací decidisc..... agarre l'autovia i vaig a casa a dinar encara que siga un poc tard. Per la circumval·lació de València hi ha un accident i hi ha una cua BRUTAL. El anar tan espaiet m'ha fet econmitzar el combustible i poder arribar a casa sense tindre que parar a repostar. Hora d'arribada i quilòmetres que he fet amb el segon dipósit.

Ací les tres compres

El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada