13/7/20

Monestir de Sant Jeroni

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, ruta llargueta al Monestir de Sant Jeroni de Cotalba.

A les 7 del matí em pose en marxa, després de la tronada d'ahir el dia està fresquet. Baixe pel carril bici cap a Montaberner i agarre el Camí Reial de Gandia. Passe la Pobla del Duc i continue pel Camí. Per la Rambla de Pinet no passa aigua però a l'hora de creuar el Riu Vernissa si que en passa molta. Passe l'indústria que hi ha allí i torne a agarrar el Camí Reial de Gandia per arribar a Llocnou de Sant Jeroni. Torne a creuar el Riu Vernissa, esta vegada per un pontet, per arribar a Almisserà.
Agarre el Camí de la Solana i pel Pou de Balançà mai havia vist aigua.

Continue pel Camí que va pel costat del riu creuant-lo vàries vegades fins que arribe a Ròtova i per la via de servei fins a arribar al Monestir.

Bona ombra hi ha a l'entrada

Una foto a la porta i me'n torne.

Baixe pel Camí del Molí i em trobe un cotxe parat al mig del camí, quasi no puc passar i m'adone del motiu.... un tractor gran amb un remolc s'ha precipitat del bancal de dalt i està bolcat. Hi han dos persones allí, un parlant per telèfon. Li pregunte a l'altre si estan bé i diu que si i si necessiten ajuda i em diu que no, així que continue sense fer foto que haguera sigut de molt mal gust.
Quasi que no es pot distingir el verd de la malesa del verd del riu.

Continue per una senda pel costat del riu fins a Ròtova i allí torne a agarrar el Camí de la Solana fins a arribar a Llocnou i anar directe al bar, són les 10'10.
Esmorzar típic de la zona, coquetes amb una cervesa ben fresca.

Amb tallat 6'50€. Em torne a posar en marxa cap a les 10'50. Torne a agarrar el Camí Reial de Gandia, esta vegada cap amunt, fins a arribar al Riu Vernissa. El riu agarra una bona part del camí.... sense aventura no hi ha diversió jajajajaja

Altra vegada passat, però ara m'he banyat menys que a l'anar.

Uns 455 CV i uns 46.000 €

Continue pel camí cap amunt i complisc els 2.000 km anuals. Un mes abans que l'any passat que vaig fer el record de quilòmetres..... i això que enguany està el coronavirus.

Passe la Pobla del Duc, havia pensat pegar una capbussada al Riu Missena tot i que no porte res, però ja porte molts quilòmetres hui i tinc ganes d'arribar prompte. Així que no pare fins a arribar al poble un poc abans de les 13'00 hores i amb 74 km. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada