9/5/20

Platillaos 3 i 2

La veritat és que estic eixint poc, no m'agrada eixir cada dia, encara és perillós. Hui és el tercer dia que he eixit i vorers grups de 4 persones juntes ( en bici i a peu) no ho entenc.
A les 7'10 em pose en marxa, no és veu a molta gent pel carrer com l'altre dia.... encara és prompte. Vaig cap a Caputxins i em passa una bici.... bon dia.... bon dia.... Comence a pujar per anar cap a la creueta i 4 bicis que baixen juntes, per ací hi ha un poc de boira.

Al fer la foto m'he adonat que tinc la pantalla trencada, l'altre dia em va caure la càmera entrant a casa i no sé si ha eixit la foto. He fet una altra després i si que ixen bé.... però a la pantalla no és veu res i no saps si estàs enfocant bé. Continue cap al Pic de l'àguila i després de la baixadeta em torna a passar el mateix xic d'abans, ara em pregunta per on vaig a baixar i no sap per on és, em pregunta per una senda fins on va i li explique. Continua ell davant i va cap allí, jo a la meua a fer la baixada del Platillao 3


Baixada rock'n'rollera jajajajaja. Una vegada baix em lleve les protes i cap al poble pel Salido i novament a pujar cap a la creueta, si abans m'he creuat amb 4 bicis, ara són 5 persones ocupant l'ample del camí. Continue cap al Pic de l'àguila fins arribar a l'inici de la senda per a fer la segona baixada, esta vegada es el Platillao 2.


Sense perdre el campanar de vista jajajajajaja

 Una altra baixada rock'n'rollera jajajajaja, esta vegada per no tornar cap al poble pel mateix lloc, continue per dins del Barranc de la Ponta. Tampoc l'he fet tot perquè volia arribar a casa abans de les 10 perquè ningú puga dir-me res.
Arribe a casa un parell de minuts després de les 10. Dutxa i a fer-me l'esmorzar per a la "nova normalitat"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada