3/5/20

Primer dia desescalada

A les 6'45 sona el despertador, volia eixir prompte però anit vaig tardar en adormir-me.... un poquet mes.... òbric els ulls i ja són les 7'20, ja faig tard.
Primer dubte.... quina roba em pose???? hivern o estiu??? fa tant de temps.... Segon dubte... per què no prepararia ahir la bici??? perquè m'havia posat el despertador prompte!!!!
Faig el que diu Pep de pegar-li la volta a la bici 10 minuts perquè s'engrasen els retens i mentre aprofite per omplir les rodes i connectar el GPS i que vaja ubicant-se. Quan comence a pedalejar ja son les 7'45 buffffffffffffff tardissim.
Pel poble es veu molta gent, espere que quan vaja per sendes no en hi haja.... primera sorpresa "agradable" hi ha molta malesa per les sendes, però també gent.
Vaig a pujar a la Creueta de l'Olleria..... buffffffffffffff haurien posar un semàfor, mai havia vist tanta gent per ací. Com diem a Bocairent: Sense perdre el campanar de vista.

Baixe la Trialera de l'Alegre. Ja m'havia donat conter que pujant ademés de força havia perdut destresa, baixant també. Pare per a llevar-li un poc d'aire a les rodes, vaig rebotant en els pedrots. Per ací també m'he trobat gent... un home abans de baixar i una xica joveneta mentre buidava les rodes.
Una vegada baix també veig gent.... ara voràs tú!!!! Con dos cojones!!!!
Com he perdut destresa.... vaig a clavar-me per dins del Barranc de la Ponta i la recupere de colp.... o m'esconye jajajajaja

Ademés tampoc m'he trobat a ningú per allí dins.... que raro!!!! jajajajajajaja. Faig una altra pujadeta i una altra baixadeta i cap a casa per arribar just a les 10 del matí. Demà mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada