19/5/20

Platillao 1

Hui he tornat a eixir a pegar una volteta en la bici, ara ja no tenim les restriccions horàries per ser municipi de menys de 10.000 habitants però em dóna igual.
A les 7'15 em pose en marxa. Vaig a muntar a la creueta per l'Alegre, em desvie cap als Platillaos per a baixar pel primer. Fa molt de temps (anys) que no baixe per ací i he recordat el motiu.... la senda està desfeta per les motos i per l'aigua. De fet està tan desfeta que ni es veu la senda.... abans feia unes esses, ara només queda el que han deixat les motos.

Està tant mal que crec que no tornaré a passar per ací, hi ha varis trams que les revoltes de la senda han desaparegut per pujar recte les motos.
Una vegada baix, vaig cap a El Salido i torne a pujar.... altra vegada.... cap a la creueta. Em torne a desviar pel mateix lloc que abans però esta vegada per a baixar per la Tr de l'Alegre 1. Per ací hi han varies baixades, però per desgràcia sempre és la mateixa pujada.
Al mateix temps he complit els primers 1.000 km anuals. Que llàstima del confinament perquè els haguera complit en març.


Baixe la Tr amb la músiqueta del movil posada.... i he baixat divertint-me tant que ni he parat. Les altres vegades que baixava per ací havia de parar perquè em feien mal els braços, hui quan m'he adonat ja estava baix.
Com encara es prompte, vaig cap a Caputxins i per La Gaveta cap al túnel per a fer uns quilòmetres mes ja que em dóna temps a arribar a casa abans de les 10. Tot i que no tinc ara horari.... si que he d'anar a treballar i en 26 km em done per satisfet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada