11/5/19

Rabosa

Hui ruta amb la moto. Ja fa temps que el Bar de Rabosa va canviar d'amo després d'estar una temporada tancat per una desgracia i volia anar a esmorzar allí per vorer si havia canviat molt.
Després d'omplir el dipòsit i fer-me un cafè em pose en marxa, son les 8'20. M'encamine cap a Castelló de Rugat, puge el port i el baixe cap a Beniarrés, continue pel costat de l'Embassament cap a Planes, Benimarfull, Benillup i El Revolcat.
Baixe el Port de la Carrasqueta i en Xixona cap al Port de Tibi i el Port d'Agost. Continue cap a Novelda i després d'uns 23 km d'autovia arribe a Elda on deixe l'autovia i vaig cap al bar. A un costat de la carretera hi ha aigua brollant, no se si es per un rebentó o degut a les pluges. Un poc mes avant està la Rambla de Pussa on passa moooooolta aigua.... m'he banyat les botes i tot jajajaja. Continue fins arribar al bar, son les 10'30. Bona hora per esmorzar. Menú Rabosa.

Amb cafè i xupito 7'60 €, ja que jo no m'he fet el xupito podrien haver-me cobrat 7 € però m'han cobrat el mateix.
Em torne a posar en marxa cap a les 11'30. Desfaig un tros de camí però en lloc de tornar cap a Elda em desvie cap a Xorret de Catí.

Una vegada a Castalla cap a Onil i a pujar el Canalís. Continue cap a Banyeres, Bocairent i baixe a Ontinyent..... quin barranquet sense tràfic mes bo que he fet. Pegue la volta a la rodona de l'Aldi i torne a pujar el barranc, creuant-me amb Eduard. Continue cap a Alfafara, Agres i Muro..... també sense tràfic.... ha estat molt divertit. Continue cap a Alcoi i a esperar a Chemari que em cridara per arreplegar les cerveses que m'ha portat d'Ainsa.
Una vegada arreplegat el paquet ja son quasi les 15 hores però no tinc fam, he esmorzat bé. Així que autovia i cap a casa. Pujant el Port d'Albaida s'ha posat la reserva 28 km fins arribar a casa on he arribat amb 283 km totals.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada