18/5/19

Port Campichuelo

En teoria les prediccions per a hui no eren molt bones que digam, unit al refredat que porte damunt no volia eixir però m'he alçat matí per a prendre les medicines i veient l'oratge..... no m'he pogut resistir jajajajaja. Ja fa prou de temps vaig passar per un port que no coneixia, anava amb Maite i ella em deia: No tombes tant. La veritat es que no anava apressa però era molt divertit. Des d'aquell dia no havia tornat a passar i hui m'he desfogat.
Abans de les 8 estava amb el dipósit ple i m'havia fet el talladet així que m'he posat en marxa. Un poc d'autovia fins passar Almansa i em desvie cap a Alpera, comença la diversió. Que va augmentant tal com vaig arribant a Alcalà del Xùquer. Foto de rigor però no des del lloc de costum, des de dalt del castell.

Continue pujant el port i em desvie cap a Zulema, amb una recta aburridíssima i Casas de Ves. Després també ve una altra recta llarguíssima però esta vegada he aprofitat per a fer una cosa "de profit" per arribar a Cantoblanco i Balsa de Ves.
Ara es quan ve la part realment bona, el Port de Campichuelo que tant vaig disfrutar l'altra vegada. Bon asfalt, revoltes redones i gens de tràfic.... sobren les paraules. Una vegada baix pense.... baixar es divertit, com serà pujant-lo??? Pensat i fet!!!!!

Una vegada dalt el torne a baixar jejejejejeje Quan torne a estar baix m'ha entrat dubte.... a Venta Gaeta ja no arribe a esmorzar.... gasolineres en Jalance o cap a Requena... vaig a esmorzar primer i el lloc mes prop es Cofrents que el tinc a la vista.

Hi havia un bar a l'entrada del poble però està tancat, li pregunte a una dona i em diu que a la plaça. L'entrepà de magre amb tomaca bo.... però car.

No mereix la pena parar a esmorzar a Cofrents, ja ho se per a una altra vegada. Continue pujant el Port de la Xirrixana cap a Dos Aigües però abans tinc que anar a Los Pedrones per a posar gasolina. Oh putada!!!!! Arribe i la gasolinera està tancada.... però tancada tancada. Cap a Dos Aigües ja no puc anar perquè no arribe, cap a Requena vaig sobrat però després ja no torne per on volia.... bé. Vaig a repostar i després ja vorem.
Arribe a la gasolinera de El Pontón i li pose, encara no havia entrat en reserva. Continue cap a Requena i a una rodona MEGA-CONTROL ALCOHOLEMIA.
El mes perillós de tot un tio que l'han fet arrimar-se per a baixar del cotxe tirant marxa arrere quasi em pega si no li pegue una pità. El Guardia Civil que estava entre el cotxe i la moto quasi es caga damunt. 0'0 Puede continuar... y gracias por pitar. Com no vull arribar tard a casa, decidisc no anar cap a Chera i fer un tros d'autovia fins Godelleta. Continue cap a Montroi, Carlet i pel polígon per a no passar pels semàfors altra vegada a l'autovia fins arribar a casa a les 12'45 i 365 km.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada