12/5/19

Previa Marxa Quatretonda

Ahir per la vesprada em vaig enterar que hui feien una Marxa de BTT a Quatretonda. Vaig aconseguir el track i vaig vorer varies coses que no conec. Així que este matí he anat a "veriuar-ho".
Fa tres setmanes.... o 21 dies.... que no agarre la bici per culpa dels problemes que he tingut a l'esquena i per culpa d'això m'ha produït dolor a la cama també, hui la prova de foc.
A les 8 del matí em pose en marxa, per Caputxins cap al Salido on es veu la típica boira matinal.

Arribe a Bellús i creue l'embassament per la carretera i per la Solana cap a Benigànim. Continue pel Camí de Torrella i baixe per les sendetes que em va ensenyar Benito.... després he descobert el nom. Creue la carretera de Xàtiva i continue pel Camí de Xàtiva cap a Quatretonda i just el moment que arribe al poble m'agarren uns ciclistes.... Benito i cia..... OSTIA!!!!! Quant de temps sense vore'l en la bici, quina sorpresa mes grata. Resulta que ells també anaven a fer un tros de la marxa. Puge amb ells el Camí de les Voltes i quede amb ells per a esmorzar. Jo vaig a baixar per una trialereta que no conec. El començament es molt prometedor jajajajajaja

La primera en la frente com es sol dir.... hi ha un bon escaló però han posat un palé per suavitzar-lo... no se si en passar la marxa el llevaran.... tornaré a comprovar-ho però si no el lleven també queda xulo. La senda continua amb un tram divertit i algun que altre escaló.

Es una llàstima que siga tan curta perquè es la típica senda quatretondera.... amb molta pedra i divertida... COM A MI M'AGRADEN!!!!
Una vegada baix continue les indicacions de la marxa per arribar al poble, passem per un tram de riu molt xulo i divertit.

Ací he arribat a complir els primers 1.000 km anuals. Llàstima dels problemes físics que estic tenint enguany.... podria haver-los complit un mes abans.

Han fet una molt bona feina els organitzadors de la marxa, han desbrossat la senda esta i tot molt ben senyalitzat.

Arribe al poble i li cride a Benito, vaig al bar i ells ja tenen els entrepans. He tardat prou en arribar.

Després d'esmorzar torne amb ells. Tornem pel Camí de Xàtiva i el Camí de Torrella per a fer les sendes que he fet al vindre.... eixes sendes es diuen Sendes dels Miguelitos jajajajajaja pareix que de La Roda no, però també estan bé jajajajaja.
Continuem per La Solana I els ensenye la baixada a l'Ermita Redona que no coneixen i continuem per l'Assagador del Corral Vell i baixem la senda de la bici rovellada. Creuem la via del tren anem pel Pla dels Moros per a creuar per l'assut del pontet i arribar a l'Estret de les Aigües, ací ens hem separat, ells han continuat per la Senda de la Cova Negra cap a Xàtiva i jo cap a Bellús i pel Camí de l'Algepser i el Camí de la Garrofera fins arribar al poble amb quasi 50 km. He tingut algun problema a la cama tal i com ja tenia previst... es com si em fera un amago d'agarrar rampa però es queda ahí... vorem com evoluciona la cosa.
El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada