26/1/19

Llocnou de Sant Jeroni

Ahir tenia pensat anar a fer una ruta, la de Romaguera sense pateo, però, anit vaig somiar amb les coquetes de Llocnou.... així que he canviat de plans.
Tampoc he matinat, m'he alçat a les 8'00 i a les 8'25 em posava a pedalejar. Esta era una ruta que vaig fer varies vegades quan estava recuperant-me de l'accident, tot i que son molts quilòmetres hi ha poc de desnivell. Vaig cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap a Montaverner. Allí agarre el Camí Reial de Gandia. Passe la Pobla del Duc i continue pel Camí Reial. Arribe a la Rambla de Pinet, la primera de les dos voltes que tinc que creuar el Riu Vernissa.... si ací hi ha aigua...

La segona que vegada que tinc que creuar el Riu Vernissa encara en hi ha mes.

Sort que es pot passar per la voreta sense banyar-me els peus. Continue passant pel costat d'una empresa d'àrids.... per a que collons serà eixa màquina????

 Continue pel Camí de la Planissa fins arribar a Llocnou i vaig directe al bar, son les 10'15.

A les 10'50 em torne a posar en marxa, estava sentat darrere d'un pilar al bar i creia que tardarien mes en atendrem però ha sigut molt rapit. Torne a agarrar el Camí de la Planissa, però esta vegada cap amunt..... buffff. Torne a creuar el Riu Vernissa. Una vegada vaig passar per aquell forat.

Continue pel Camí Reial de Gandia, hi han senyals per a una ruta eqüestre. Indica que hi ha un abeurador per als cavalls....

L'abeurador es la Rambla de Pinet que he passat abans.

Continue passant la Pobla del Duc i arribe al Refugi Antiaeri de Missena.

Creue el Riu Missena i arribe a Montaverner, continue per la via de servei fins arribar al poble a les 13'00 hores. He anat a un ritme tranquil i no m'he trobat cansat. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada