19/1/19

Beneixida

Hui bona ruta en la bici. Anit vaig treballar i quan m'he alçat m'he posat en marxa, eren cap a les 10'05. Vaig cap al Port i pel Camí la Palla cap al Polígon de Novetlè i Vallés. Continue pel Molí de Santandreu cap a la Granja de la Costera i pel Camí dels Gars cap a la Llosa de Ranes. A l'eixida em passen uns "cagueteros" apegats i sense dir res.... on està la separació d'1'5 metres????
Continue pel Camí de la Fillola i el Camí de Sta Anna per a pegar-li la volta a la muntanya i baixar per l'antic Port de Càrcer i arribar a Beneixida al bar a les 12'15.
L'entrepà d'entreverat, tomaca i formatge amb cacaus, olives, beguda i cafè per 5€.

A les 12'50 en pose en marxa pel Camí de Xàtiva i una senda.... te pujades i baixades però crec que fent-la al revés pot ser mes divertida.

Continue pel Camí de Carbonell i el Camí de Yuars i pel Camí del Port de Càrcer creu l'autovia per baix per arribar a Rotglà i Corberà.

Continue pel Camí de la Sèquia cap a la Granja de la Costera, al fons Xàtiva.

Control de Gálibo.

Arribe a Aiacor i poc després a Canals, son les 14'20 i pare a fer-me un refresc. Al bar estan comentant que per la nit uns fills de putes han trencat els cristalls de molts cotxes. Continue pel Camí de la Costera de Sant Antoni i el Camí de la Palla per a pujar el Port i arribar a casa amb un bon grapat de quilòmetres. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada