11/3/17

Rallyman a tope

Esta vesprada he eixit amb la bici, però.... prou mes tard del que havia pensat... tinc un sofà molt còmode. Volia anar cap a la Torre de Carrícola però al eixir tant tard m'he quedat a mitges.
Baixe per la via de servei fins Montaverner i pel Camí Reial de Gandia cap amunt. Creue el Riu Albaida pel Camí de La Vega i arribe al Circuit d'Albaida.
Continue pel Camí d'Atzeneta i es on em done conter de que no arribe perquè es farà de nit. Pense en anar per carretera des d'Atzeneta fins Otos però no crec que em done temps a arribar.
Així que una vegada a Atzeneta puge per La Sèquia i baixe per tornar per on he vingut. Baixe pel Camí d'Atzeneta fins Albaida, continua cap al Circuit i torne a creuar el Riu Albaida per eixir al Camí Reial de Gandia.
Guarde les ulleres de sol a la motxilla, ja no em fan falta. Quan arribe a Montaverner son ja les 19'30 i ja no tinc llum. Menys mal que per la via de servei no passa ningú.
Arribe a casa a les 19'50. He pujat tot lo rapit que he pogut. Porte ja massa rutes de rallyman.... la setmana que ve sense falta una ruta endurera per a desempalagar un poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada