5/3/17

Castell de Castells

Ahir va fer molt d'aire i no vaig poder eixir amb la bici, hui també estava a les previsions que faria aire però no en ha fet. Per tant he pogut eixir amb la moto.
Com tenia dinar de família no podia quedar-me a esmorzar així que vaig un poc mes prompte a la cafeteria on quedem i em faig un cafè amb llet i una ensaïmada.
A les 9'00 comença a vindre la gent i eixim. Una vegada a Cocentaina ens desviem cap a Benilloba però abans d'arribar ens desviem cap a Millena i Gorga on es desviem cap a Balones, Benimassot, Fageca, Famorca i Castell de Castells on paraven a esmorzar. Em faig la foto amb el grup i me'n torne.

Torne arrere cap a Famorca, Fageca, Benimassot, Balones i Gorga. Continue cap a Millena i em desvie cap a Benillup però abans d'arribar em desvie cap a Planes. Continue cap a l'Embassament de Beniarrés.

Continue cap a Beniarrés, Castelló de Rugat... on pare per a xarrar amb el meu cosí Robert que anava per allí corrent i després cap a casa on he arribat a les 12'00 en punt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada