26/12/15

Montcabrer Nadalenc

Hui ha tocat bici. Com cada any sempre puge al Montcabrer a fer-me una foto al Betlem que hi ha muntat al cim. L'any passat no vaig poder anar per estar de baixa per l'accident, enguany he tingut premi.

Arribe a Bocairent a la Casella del Club Ciclista un poc abans de les 8'00, com ells anaven cap a Villena jo he continuat amb el pla previst, la veritat es que no feia gens de fred. Hem eixit junts fins a l'Ermita de Sant Antoni, ells han continuat per l'antiga via i jo cap a la Font del Rotglar.
Continue pujant cap al Pla de l'Anima i després baixar a la carretera, però abans una bona vista.

Agarre la Senda dels Cavalls fins a l'Ermita de Sta. Barbara, passe el Teular del Sapo i continue pel Camí del Mas Nou fins el Camping i em dirigisc a la Font del Mas dels Arbres pel Camí del Racó del Cirer.

Aprofite per pegar un mos, ja son les 10'00. Continue pujant per la pista forestal fins arribar al Mas de la Foia Ampla. A partir d'eixe moment vaig per la senda, alternant el pedalejar amb l'empentar....

Cada vegada hi ha que empentar mes i pedalejar menys fins que arribe al Cim.

Be en realitat he tingut uns instants de dubte..... no sabia si estava al Cim del Montcabrer o al Parc de Terra Mítica per la gran quantitat de gent que hi havia.

La tradicional foto del Betlem, que enguany en hi han 4. 

Les vistes en un dia tan clar son boníssimes.


De fet he tingut que esperar una bona estona per a que la gent se'n anara..... moltes de les fotos no les vull publicar perquè no paraven de posar-se per davant..... no es donen conter que estas fen-te una foto i molesten????

Com he pogut he esmorzat, perquè les cabres venien darrere per a que els donara menjar, la veritat es que no li tenen por a la gent. Tot i que quan pujava sentia l'algaravia de la gent i pensava que no estarien les cabres.
Després d'esmorzar comence a preparar-me per a baixar. Per quina de totes les baixades que hi han baixe????? Hui aniré pel Barranc del Carrascalet.... el primer tram molt empinat però la resta una canya..... diversió en estat pur.
Arribe altra vegada al Mas de la Foia Ampla i baixe per la pista forestal fins el Mas dels Arbres. Hi havien 5 cotxes carregant aigua i he sentit que un havia agarrat 300 litres....
Continue baixant fins arribar a la Font de Mariola on curiosament, estaven les meues cosines amb els xiquets i també he complit els 3.000 km pedalejats.

Continue cap al Camping i pel mateix camí que havia vingut torne fins arribar un poc abans del Teular del Sapo. Allí em desvie per a baixar per la Tr de La Mola. Ací comença de nou el Rock'N'Roll. He tingut una lleu caiguda per una arrel banyada i després una relliscada de la roda de darrere a una penya banyada.... estava tota la senda prou banyada... com si haguera plogut.... així que quan he arribat a la zona de les penyes he baixat de la bici. Ja m'havia dvertit molt en tot el dia i no era qüestió d'espatllar-ho amb una caiguda.
Una vegada arribe al Mas dels Alborets, per la via cap l'Estació on tenia el cotxe i cap a casa.
Molt bona ruta, m'he divertit a les baixades.... vaig començar a fer-ho a Sierra Espuña. Pareix que el sillí prou bé... encara que no se si el tinc a l'altura que em va donar a l'estudi biomecànic. En mirar-ho a disfrutar a tope. Ací unes quantes fotos mes i el vídeo està al forn. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada