14/2/15

Monestir de Sant Jeroni

Hui he tornat a eixir amb la bici, altra vegada soles perquè vaig lent i no puc anar al mateix ritme que la gent.
Vaig cap a la via de servei de la carretera i cap a Montaverner, continue fins arribar al Camí Reial de Gandia i cap a baix. Passe la Pobla del Duc i quan estic arribant on volia anar, Benicolet, com es prompte encara decidisc anar un poc mes abaix. Arribe a un encreuament i em marca Montixelvo 2km i Llocnou 6 km. 
Pues ja que estic.... vaig a Llocnou. Arribe al Riu Vernissa i hi ha una presa.... vaig a vorer...

No hi ha gens d'aigua.

Arribe a una empresa que es veu al costat de la carretera, Verniprens.

Tinc que vorejar-la per tornar a agarrar el Camí de la Planissa i arribar a Llocnou de Sant Jeroni. Osti!!!! Prop està el Monestir de Sant Jeroni.... ja que estic ací....
Com el Camí de Gandia està prop però no es el dia de posar-se a investigar, continue per la via de servei de l'autovia i arribe a una gasolinera, aprofite per comprar alguna de cosa de menjar i beure i esmorze.

Un poc mes avant està Rótova i de seguida el Monestir.

Continue cap a dins.


Després d'unes fotos, es el moment de tornar a casa. Així que pel mateix lloc que he vingut, per a no perdre temps torne a passar per Rótova i Llocnou i arribe a la presa, però vaig a vorer-la per l'altre costat.

Desgraciadament hi ha una porta i no es pot passar per dalt. En eixe moment arriba un "Segurata" i em diu que no puc estar ací. M'explica que es una presa de contenció i control de la qualitat de l'aigua.

Continue novament pel Camí Reial de Gandia cap a la Pobla de Duc, pareix que fa mes vent que pel matí i el cel està mes núvol. Ja son les 13'00 i estic cansat, pegue un mos i continue fins arribar al polígon de Montaverner i per la via de servei fins el Camí de les Hortes on arribe al poble a les 14'00 i amb 70 km.
Continue amb el típic dolor al muscle, van passant els dies i no desapareix. Supose que aniré millorant però com el fisio de l'hospital tampoc em fa res al genoll ni al muscle no se com em quedaré finalment. Al peu si que em treballa però em fa la impressió que el que em fa i res es quasi el mateix.
Una altra ruta rodadora, sense forts desnivells i amb moooooooooolt d'aggggsfalt. Ideal per a dies amb pluja. El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada