7/2/15

Castelló de Rugat

Hui he tornat a eixir amb la bici. Com son festes a Bocairent i em vaig gitar una mica tard, este matí quan ha sonat el despertador.... he passat d'ell olímpicament.
A les 10 passades he començat a pedalejar i pel carril bici cap a Montaverner i per la via de servei de l'autovia cap a Castelló de Rugat, de les Gerres que diuen els majors.
Pegue un mos, duia un "sandwich" a la motxilla i continue pel Camí de Llutxent cap a l'encreuament de 4 Camins.
Una vegada allí cap a La Pobla del Duc pel Camí Reial de Gandia, continue cap al Refugi Antiaeri de Missena i la rodona del polígon de Montaverner. Continue pel carril bici i per l'Ecoparc cap al poble on he arribat amb un poc mes de 40 km.

Pareix que "fondo" per a fer quilòmetres el tinc, el que em falta es força per a pedalejar rapit i poder pujar costeres. Es principalment on tinc problemes ja que em falta força i tampoc puc pedalejar plantat. Problema que també tinc a l'hora de caminar, on em costa pujar i sobretot baixar escales per la poca movilitat del peu. El muscle també em fa un poc de mal.... vorem que diu el metge a la pròxima visita.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada