22/11/14

Quatretonda - Rugat

Hui una altra ruta amb la bici.... tinc que canviar el seient. L'altre dia Pedro va fer una ruta i passaven  per Rugat camí de Quatretonda. Des de Castelló si que se anar però per eixe camí no, així que pensat i fet. 
He eixit matí i pel Camí de la Garrofera cap a Bellús i Benigànim. Un poc abans d'arribar a Benigànim he complit els primers 1.000 km pedalejats d'enguany. Degut a l'accident he deixat de fer-ne entre 1.000 i 1.500 mes o menys.
Una vegada a Benigànim creue el Barranc de Torrella a peu, igual que l'altre dia. Quina preciositat.... estava per a menjar-se-la.

Una vegada a Quatretonda ja tinc que anar a investigar el camí que no coneixia. Vaig pel camí de les Fontetes, eixe camí si que el coneixia de la volta a peu. Després de creuar un segon barranc ja es desvia el camí. Vaig per varis camins fins arribar al Camí de Castelló, a partir d'ara torne a conèixer el camí fins passar el Encreuament de 4 camins.
Son les 10'15 quan en tinc que tornar a desviar, així que pare per a pegar un mos ja que no se quant em queda fins a Rugat i tampoc vull esmorzar molt tard.
 Primer ha passat este i després dos helicòpters.

Continue per un altre camí desconegut i després de creuar per baix d'un pont la carretera de Gandia comença una forta pujada. En condicions normals l'haguera pujat però hui tot i anar fent "esses" no he pogut i he tingut que posar peu a terra. De seguida ve una baixadeta i ja estic a Rugat. Crec que no havia estat mai. Bonic llavador.

Li pregunte a un home si hi ha camí per arribar a Castelló i em diu que per la carretera son dos quilòmetres.... pues val... ja estic fart de tant d'aggggsfalt però tampoc es tant.
Una vegada a Castelló de Rugat, de les Gerres que diu la gent major. Vaig cap al Ràfol i després per la via de servei cap al poble fins arribar al Camí de l'Horta i pel Rodat fins el poble.
He arribat a les 12'20 amb mes de 50 km al cul. Ritme tranquil però vaig sumant.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada