3/11/14

Cova Negra

 Diumenge pel matí vaig tornar a eixir amb la bici. Aprofitant que venia Carlos des d'Elx per a acompanyar-me vaig decidir fer un poc de senda per vorer si encara em feia mal la monyica.
A les 8'15 vam eixir, pugem cap al Port de l'Olleria i el baixem per a dirigir-nos cap a Novetlè pel carril bici. I pel Camí la Bola cap a Xàtiva.
Fins ací era tot agggsfalt i no tinc cap problema, ara anàvem a agarrar el Camí de Sant Antoni, i el de les Aigües que ja no estan asfaltats. Després de passar per les Arcades d'Alboi, agarrem un altre camí de terra, la Senda la Cova Negra.

El primer tram te un piso bo i no tinc cap problema però en arribar al Molí de Guarner, al piso hi han clots i pedres i això si que em dificulta un poc el ritme. Tinc que anar mes espaiet per a no notar molèsties a la monyica i al muscle.
Arribem a la forta pujada de formigó, puc pujar-la però no sense patir un poc. Anem directes al bar, degut a les fartades del dissabte no puc fer-me en l'entrepà.

Carlos al·lucinat amb l'entrepà.

A l'altre bar tenien per a fer carn a la brasa.

Continuem cap a Guadassequies pel Camí Vell i ens veiem obligats a desviar-nos. Hi ha un avió sobrevolant-nos i pareix un autentic avió a reacció, fins i tot pel soroll.

Este altre també estava molt guapo però no el vam vorer volar


Una vegada a Guadassequies, agarrem el Camí de l'Olleria i cap amunt. Ritme tranquil i patint calor fins arribar al poble amb 36 km mes. El cul continua fet-me mal, la ma i el muscle després de deixar el camí de terra ja no m'ha tornat a molestar.
Encara que si que habiem coincidit en esmorzars, segons Carlos feia mes de 3 anys que no habiem coincidit en bici. Ell també es va trencar la cama en una caiguda tonta i tenim pendent un sepionet.
He passat un bon matí, la companyia de Carlos sempre es agradable i anàvem contant-nos mutuament les batalletes de rehabilitació i el que hem patit, ja va sent hora que comence a eixir amb els amics, tot i les meues limitacions clar.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada