2/11/14

II Ruta Adventure Motoclub Nicogass

Divendres per la vesprada va començar oficialment la II Ruta Adventure Motoclub Nicogass, tot i que el preparatiu de tan magne esdeveniment es mes que considerable i es necessiten uns quants mesos per a tindre tot " atado y bien atado".
A les 20'00 hores es va fer el repartiment de dorsals i l'explicació de la ruta. 

Dissabte a les 7'00 del matí comencen a eixir els participants. Com enguany tampoc puc fer la ruta per culpa de l'accident, vaig al control 4, al bar on es feia el dinar. Vaig eixir de casa amb mooooooolt de temps per anar tranquil i buscar el bar per si era un lloc amagat. En una hora vaig arribar i vaig topar amb el bar a la primera, pensava que tardaria mes. Eren les 11'38 quan vaig entrar al bar.

Vaig demanar una cervesa i vaig parlar amb els propietaris que es pensaven que ja arribaven els primers al dinar..... "no no... todavia tardarán en llegar". Em vaig seure fora a llegir una revista.... de motos.... evidentment.

Cap a les 13'00 hores arriben els primers, els dos cotxes.

Menut instrumental..... així es normal que arribaren els primers jajajajaja.

Després arriba la primera moto, Galvañ.

De seguida arriba també Edu i després poc a poc van arribant els demés. Està fent prou de calor i tots es fem mes d'una cervesa. 
Serà una com esta la substituta de la GS 500?????

Es vam seure a dinar quasi una hora mes tard del previst.

 No hi ha cap dubte de que l'espera va merèixer la pena. Tot i que una setmana abans de fer la prova Eduard va haver de canviar de bar perquè els altres li van fallar.... QUE SORT QUE VAM TINDRE!!!!





Com tota sobretaula que es precie..... es va allargar mes del conter. Tots vam quedar contents del menjar però hi havia que reprendre la marxa que encara els quedaven molts quilòmetres. Jo directe cap a casa on encara em vaig estirar al sofà i pegar una becadeta.

A les 19'30 arribe al bar i estaven els endureros carregant les motos al remolc.

Es quedem Ernesto i jo esperant que arriben els demés, tot i que van arribar al bar on fèiem el sopar i anem nosaltres cap allí.

Sopar.... de luxe no, el següent. QUE BARBARITAT!!!!!! Soles amb els plats de picadeta ja haguérem sopat molt mes que be....

Però es que encara hi havia mes....



No vaig poder!!!!! Encara estava fart del dinar!!!!
Després del soparot i de la sobretaula, discurs d'Edu agraint a tot el mon la seua assistència.... MA QUE LI AGRÀ!!!!! JAJAJAJAJA

Un gran dia per a tots els membres del Motoclub, gràcies Eduard per fer tanta feina per a que els demés ho disfrutem. Ací la resta de fotos que vaig fer.
Ací l'enllaç a la ruta que van seguir els de la moto de carretera i la foto.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada