17/11/13

Xafant neu pel Camping de Bocairent

Hui he anat amb el xiquet a xafar neu amb la bici. Hem carregat les bicis al cotxe i ens hem dirigit a Bocairent, pugem el port..... mama caca!!!! hi ha gel en alguna revolta i he notat com feia alguna cosa rara. Arribem dalt i pare de seguida a l'entrador del Mas de Reiner, al cotxe marca -2ºC a les 8'00 hores.

Esperem que quan tornem els domingueros ja ho hagen xafat tot i el gel es desfaça. Anem per la Senda dels Cavalls fins l'Ermita de Sta. Bàrbera. El xiquet ha patit una mica, a mi hem costava pedalejar per la neu i el gel però disfrute, ell no. Era la primera vegada que eixia a fer "snowbike".
Ens agarra Lucky que s'ha sorprés al vorer un xiquet amb bici per la neu jajajajaja. Continuem pel Teular del Sapo cap al Camping, en alguna pujadeta he hagut de pujar jo les dos bicis. El problema ha sigut en arribar al Camping, està tancat per vacances i el xiquet s'ha quedat sense poder esmorzar, menys mal que duia barretes i gels i hem pogut menjar alguna cosa i traure un pot de refresc de la màquina.

Continuem cap a la Font de Mariola, però esta vegada per la carretera.

Llàstima que no ha eixit be la foto, era un ninot de neu però amb forma de lleó.... tenia urpes i tot!!!

Neu si que hi havia però degut a les baixes temperatures estava congelada

Així que com el xiquet ja està cansat tornem per la carretera. Hi ha moltes plaques de gel i hem caigut un parell de vegades els dos. Si vas per senda o camí el gel es trenca al xafar-lo, però a l'asfalt no.

Arribem al cotxe, ja no està tot de la mateixa manera que a l'arribar, s'ha desfet una mica i passen alguns cotxes així que baixe el port. Està millor del que esperava i practicament ja no hi ha cap placa de gel encara que en arribar a la rodona veig que havien tallat la carretera i tots els domingueros estaven allí pegant-se bolades de neu. El vídeo d'ahir. http://www.youtube.com/watch?v=lejMpaVtdOo