4/11/13

Aljub Barranc dels Conills

Hui si que he eixit amb la bici, aprofitant que aquesta setmana tinc el dilluns pel matí lliure he anat a investigar una senda que tenia pendent per Quatretonda. I he vist una altra senda per investigar.... açò es un no parar.
He eixit sobre les 8'00 i feia una mica de frescor degut al vent. Vaig per l'Assagador de Bellús i El Salido per a creuar l'Embassament de Bellús i anar cap a Benigànim.

Continue pel Camí de Gandia cap a Quatretonda passant pel Barranc de Torrella. Baden baden el que es diu baden.... crec que no.

Una vegada a Quatretonda comence a pujar per Les Voltes cap a l'Avenc.

I un poc mes amunt el Coll de l'aire.... el que feia hui!!!!! Mes cap amunt encara el Pla de Penya, normalment esmorze a aquest punt però hui he anat a buscar un lloc mes resguardat de les rafegues de vent. Una vegada recuperades les forces continue per la senda cap a l'inici de la trialera i al poc de començar a baixar trobe la senda que tenia que investigar.
En un primer moment no es gens ciclable, vaig seguint unes marques de pintura verda. Hi ha que baixar fins a estar dins del barranc i en eixe moment m'he enganyat. Al GPS veia una senda i he anat cap a ella per una "mini-senda" entre matolls, al GPS veia la senda per dalt de mi però ha arribat un punt en que no podia continuar i he tingut que tornar enrere i he vist mes marques de pintura i les he seguit, però això era mes cap abaix. Continue fins arribar a esta especie d'aljub perquè cava no es.

Ací no hi ha eixida i tinc que tornar un poc arrere. Ara la senda ja es mes visible i sobretot mes ciclable. Continue fins arribar a la pista de la Rambla de Quatretonda i em dirigisc cap allí. Ja son les 12'20 i mentre torne cap al poble no tinc temps d'investigar cap senda mes. Baixe per Les Voltes i cap a Benigànim pel mateix lloc que havia vingut.
Una vegada a Bellús vaig pel Camí de la Garrofera fins arribar al poble i directe a casa, ja son quasi les 14'00 i he patit molt per culpa del vent .
Al descarregar el track a l'ordinador m'he endut la sorpresa de vorer que si he anat per la senda que buscava tot i que al GPS es veia per damunt de mi. En fi.... m'agrada mes per dalt. Vídeo de la ruta. http://www.youtube.com/watch?v=ozdwzrrLTj0
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada